Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Sanne

Sanne

16-12-2012 om 21:42

Spoed: cadeautip voor zoon (10 jr)?

Wij hebben Sinterklaas gevierd en heb zoon blij gemaakt met van alles. Nu vieren we ook nog kerst met opa en oma en daarbij geven we elkaar nog cadeaus (25 euro!, n.m.m. veel te veel, maar nu niet meer te veranderen) met gedicht.

Nu moet zoon nog opgeven wat hij wil hebben, maar weet eigenlijk niets! Tja, tevreden kind dus .
Nou ja, eigenlijk weet hij alleen DVD's te noemen, erg saai (fantasieloos) om 2 of 3 DVD's voor 25 euro te vragen. Iets voor Wii of Xbox hoeft hij niet. Koptelefoon heeft hij.

Wie heeft suggesties? Lego of Playmobil speelt hij niet meer mee. Boeken leest hij niet (veel) en heeft met Sinterklaas al boek (dat hij wel wilde) gekregen..

Hoop op goede suggesties om hem zover te krijgen dat hij niet alleen DVD's vraagt.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

16-12-2012 om 22:04

Vuurwerkbon

Om samen vuurwerk te kopen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

16-12-2012 om 22:06

En wat hier ook een succes was

Graffity krijtspray van trendyspeelgoed, angrybirdstrui, triopsen, ipoddock, lavalamp, plasmalamp. Beetje gek misschien voor de tijd van het jaar, maar buiten speelgoed zoals een stepje of een rubber boot.
Sportkleding doet het hier ook altijd goed.

Rosa van der Zanden

Wat mijn zoon vroeg

schaatsen
pokerchips
hengel
gezelschapsspel (Kolonisten van Catan)
mooie kantoorboek of tekenspullen (fineliners in verschillende diktes van Staedler, dikke dummie met mooi papier, whiteboardstiften voor op zijn whiteboard - heeft je zoon er al een op zijn kamer?)

hmmm ik zie je budget, dan dus vooral het laatste wat ik noemde... als ik meer bedenk meld ik me weer...

Een dvd natuurlijk

en een warm paar verantwoorde sokken, handschoenen, sjaal of iets anders moederlijknuttigs zoals een keer een dure onderbroek van Bjorn borg, tas voor sport oid.

Hier voor oudste van die 'erg hippe ok als jij ze erg mooi vindt' sneakers met voering en jongste die opeens alleen maar jurkjes en rokjes aan wil (3,5 jaar en geinspireerd geraakt door buurmeisje volgens mij) een mooie jurk met shirt. Man krijgt een bon om met mij te high tea'en of sushi te gaan eten. Zus een duur setje kommen, neef Ngispen magneetjes in bladvorm, moeder een mooie plant, vader een aparte landkaart uit het oude sovjetunie en zijn jaarlijkse taart met tutti frutti die ik zelf ga maken en die we als toetje mee nemen.

ishtar

ishtar

17-12-2012 om 08:42

Toen

zoon van 11 een tijdje geleden iets gewonnen had, en ik een prijs moest bedenken kwam ik hier op uit: http://www.hexbug.com/
zoon is ook eigenlijk alleen maar geïnteresseerd in computers en tv, maar dit vond hij erg leuk.

Colette

Colette

17-12-2012 om 10:08

Vuurwerkbon of bioscoopbon

Hier een enorm succes!

Yaron

Yaron

17-12-2012 om 12:26

Smartgames

Zoon van 10 is dol op Smart Games, zoals iq twist en roadblock. Als er een vriendje komt en die ziet het spelletje liggen, dan wordt er altijd wel even mee gespeeld. Je hebt de spelletjes al vanaf 10 euro.Verdere successen zijn van die kleine ontdekdoosjes van de Hema en Intertoys.

Sanne

Sanne

19-12-2012 om 13:21

Allemaal bedankt en vraag rosa

Onwijs leuk en goed jullie tips, zij het dat zoonlief sommige dingen niet zo leuk vond als ik (en jullie).
Bij vuurwerkbon zei hij "maar dat kopen jullie toch altijd?" dus hoefde hij zelf niet te hebben. Liever een ander cadeau echt voor zichzelf.

Maar leuke dingen hoor, ook die krijtspray! Rosa: zijn die bussen goed (houdt het krijt inderdaad zolang het niet regent?) en niet te snel leeg? Dat is nl. nog meer iets voor een keer voor mijn dochter die gek op graffity is! Maar dan wil ik ivm verzendkosten misschien meteen een paar kopen.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

19-12-2012 om 15:53

Sanne

De krijtspray houdt enorm goed, kind heeft 6-12 een smiley in de tuin gespoten en die is nu nog vaag zichtbaar. Mijn kind heeft ASS en is wat mateloos, bij hem was de bus in 1 dag op, maar hij heeft er wel veel plezier van gehad. Ik denk dat mijn dochter er langer mee zou hebben gedaan.
Ik had inderdaad ivm verzendkosten meerdere dingen gekocht.
Rosa van der Zanden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.