Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Champagne

Champagne

01-08-2012 om 18:05

Spoed! kleine cadeautjes voor 10jarige

Mijn kleine mannetje vanaf volgende week een echte tiener. Hij krijgt iets wat hij vorig jaar al zou krijgen voor zijn rapport (maar dat was toen niet beschikbaar) omdat hij zich thuis extra heeft ingezet voor school (hij heeft dyslexie). En hij krijgt sportmaterialen voor zijn nieuwe (tweede) sport waar hij graag op wil.

Maar tja, zijn dat dan echte cadeaus? Als hij niet jarig was geweest had ik het eerste cadeau ook een keer moeten kopen en was het tweede vast ook gewoon doorgegaan.

Ik zoek er dus gewoon nog wat kleine dingen bij. Het is dol op uitvinden/proefjes/timmeren etc. Maar daar heeft hij alles ook al wel voor...

Boeken, gewone knutselspullen/verbruikmateriaal, krijgt en heeft hij al genoeg.

Het enige wat ik nu heb bedacht is een bioscoopbon voor 2 personen dat hij nu - als tienjarige - een keertje alleen met zijn beste vriend naar de bioscoop mag. En misschien iets van een leuk merkshirt...

Help!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik denk

Het lijkt er heel erg op dat je alleen maar een cadeau wil kopen om je niet schuldig te voelen voor het 'nuttige' cadeau. Niet doen. Je schrijft zelf al dat ie alles al heeft. Ik zou het gewoon bij die sportmaterialen houden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.