Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
17-10-2011 om 16:18
Mijn dochter (bijna 4) wil graag een Barbie, maar nu zag ik in een folde Steffie staan en die is veel goedkoper. Wat is het verschil tussen die twee, behalve de prijs? Passen de kleertjes en accesoires beide poppen?
17-10-2011 om 16:53
Barbie
De kwaliteit van Barbie poppen is veel beter, en je hebt al een Barbie voor nog geen 10 euro. Ik vind Barbies er ook leuker uitzien. Kleertjes passen volgens mij overal op.
17-10-2011 om 20:21
Barbie
Ik ben inmiddels expert op het gebied van pedagogisch totaal onverantwoorde anorexia-poppen en kan melden dat Barbies veel langer meegaan, er inderdaad iets normaler uitzien (geen grote gaten in hun hoofd waar haar had moeten zitten, meer vorm in de ledematen etc.) en ook nog eens makkelijker aan te kleden zijn. Bij Steffie draai je zo een arm of been uit als je haar ergens in probeert te wurmen.
Groetjes
Massi (heeft alle Barbies tweedehands gekocht)