Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Fianna

Fianna

04-05-2011 om 12:19

Stenen in de tuin van buren gegooid

We hebben niet echt een goede verstandhouding met onze buren. Zij hebben 3 dochters vanaf 13 jaar een lijken zijn te vergeten hoe het is om jonge kinderen te hebben. Bijv, als er per ongeluk een bal in hun tuin komt, krijgen de kinderen van wie die bal is hem vaak niet terug, of de volgende dag oid (en het gebeurt echt niet vaak), kattenpoep in hun tuin van katten uit de buurt hebben ze een paar keer op het gemeenschappelijk binnenpleitje waar al onze tuinen in uitmonden gegooid. Lekker, daar spelen mijn kinderen ook, en we hebben niet eens katten. Nou ja, dat soort dingen dus.
Net komt de buurman naar me toe en vraagt of mijn kinderen gisteren vanaf dat pleintje stenen in zijn tuin hebben gegooid. Mijn zoon van 5 (in okt 6) begint al meteen te zeggen dat hij het niet heeft gedaan. Ik zeg tegen buurman dat ik een gesprekje met hen zal voeren om te kijken of ze het wel of niet gedaan hebben (ik geloof zoon nl niet direct). Uiteindelijk blijkt dat mijn zoon en mijn dochter van bijna 4 inderdaad gisteren stenen in zijn tuin hebben gegooid. Behalve dat ik echt pissig ben op mijn kinderen (ze hadden wel een ruit kunnen ingooien), schaam ik me dood. Koren op zijn molen dat de buurt vol etterbakjes is, vooral die van mij
Wat te doen? Ik denk er over om aan te bellen en mijn 2 kinderen hun excuses te laten aanbieden. Wat kan ik meer doen? (behalve hen een paar dagen binnenhouden, het zijn ook af en toe donderstenen die 2!)?
Wat baal ik hier van zeg! Ik voel me echt ongemakkelijk.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
grasje

grasje

04-05-2011 om 12:40

Flink door het stof

Ik zou bloemen kopen, de 2 snuiters aan laten bieden en veelvuldig zeggen dat het je spijt (met een sip gezicht, alsof je het meent. Voor je het weet staan zulke lui je auto te bekrassen, of i.d. en dat wil je natuurlijk absoluut niet.
gr.

Fianna

Fianna

04-05-2011 om 20:25

Bloemen idd

ik heb een bos bloemen gekocht, had eindelijk moed verzameld en heb aangebeld met mijn 2 deugnieten die er ineens uit zagen als engeltjes, helaas deed niemand open. Morgen maar weer proberen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.