Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
:Muisje~

:Muisje~

08-02-2014 om 08:34

steunzolen in voetbalschoenen?

Zoon klaagt al een tijdje over pijn in zijn voeten. Nu gaat hij binnenkort naar een podotherapeut voor steunzolen. Nu heb ik gelezen dat je geen steunzolen in voetbalschoenen kan doen ivm dat de zooltjes gaan glijden in de schoen. Nu heeft zoon tijdens en na de voetbal pijn in zijn voeten. Heeft iemand ervaring met steunzolen in voetbalschoenen?

Tijgeroog

Tijgeroog

08-02-2014 om 09:03

Sportzootltjes

Ik heb twee paar steunzolen. Een gewone en een een sportzolen. Die laatste veren meer mee, dat is prettig tijdens het rennen enzo, en ze zijn van ander materiaal, veel stroever. Dus geen geglij.

Ik zou zeggen, oek een goede podotherapeut en het komt goed. die van mij werkt ook voor de plaatselijke profvoetbalclub, dus voetballers kunnen echt wel wat met een podotherapeut.

Dalarna

Dalarna

08-02-2014 om 09:03

Muisje

Ik geloof nooit dat zooltjes gaan schuiven, ze worden precies passend gemaakt dus je moet die voetbalschoenen wel meenemen. Ik heb er geen ervaring mee maar je kunt beter informatie vragen over wat voor soort schoenen je moet kopen. Ik weet niet of die paar uurtjes per week nu zoveel verschil maken dat steunzolen gaan helpen maar nogmaals: verschuiven kan niet als ze op maat gemaakt worden. Het kan wel dat ze niet goed zitten in zijn gewone schoenen omdat die vaak wat breder zijn.

Annet

Annet

08-02-2014 om 09:51

Ja hoor, dat kan

Beide kinderen hebben steunzolen in hun hockeyschoenen. We kopen schoenen met een losse binnenzool (zijn meestal los bij sportschoenen) zodat je die kan omwisselen met de steunzool.
Jongste gebruikt de zolen alleen bij het sporten (probleem ontstaat juist door het sporten, dus die paar uur helpen).
Oudste gebruikt de zolen altijd en de podoloog heeft benadrukt dat ze ze zeker bij het sporten moet dragen. Ze heeft geen speciale zolen voor het sporten.
Neem alle schoenen mee naar het onderzoek die je zoon draagt, ook de sportschoenen.

zoon

zoon heeft juist in zijn voetbalschoenen alleen de zolen liggen omdat ie echt klaagde naderhand. Met gewoon lopen heeft ie dat niet.
Volgens mij zijn het wel gewone zolen? Hij moest zijn schoenen en voetbalschoenen meenemen en daarop werden ze gemaakt. De voetbalschoenen zijn wel lager bij de tenen dus de voorkant van de zool is laag gemaakt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.