Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
vrije vogel

vrije vogel

12-02-2013 om 11:32

Studiedag amsterdam

Even een vraag voor de Amsterdammers onder ons: is as. vrijdag voor alle basisscholen een studiedag of verschilt het per school?
Zoniet, dan zal het bij ballorig niet zo druk zijn en ga ik daar misschien heen.. Vandaar.

Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier niet

Studiedagen zijn altijd per school, vziw. Nu zal er vaker een studiedag voorafgaand aan of aansluitend op de vakantie worden georganiseerd (doet de school van mijn kind ook wel eens) maar het is geen standaard.

In elk geval moet mijn zoon vrijdag gewoon naar school. Maar ja, er zijn vrij veel scholen in Amsterdam, dus garanties over de overige kan ik uiteraard niet geven

Dus ik zou die Ballorig maar gewoon gokken.

Groeten,

Temet

bibi63

bibi63

12-02-2013 om 14:58

Studiedagen

gaan vaak per scholenbestuur. Dus als jouw school onder een (groot) scholenbestuur valt, heb je kans dat die andere scholen ook allemaal vrij zijn. Daarbij zullen ook veel scholen die vrijdagmiddag vrij zijn (of de onderbouw), dus ik vraag me af of het wel erg rustig zal zijn....
Gr. Bibi

liora

liora

12-02-2013 om 16:10

Hier

Bij ons wel maar misschien zitten onze kinderen op dezelfde school

Nee hoor

A.s. vrijdag is gewoon school hier! Het ligt idd aan het bestuur. En volgens mij is het vanuit de regering niet meer toegestaan om een vrijdag voor een vakantie compensatieverlof te geven... Maarja, dat is op onze school..

Marit

Marit

12-02-2013 om 22:25

Altijd per school

Studiedagen zijn altijd per school of schoolbestuur.

Groet
Marit

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

vrije vogel

vrije vogel

12-02-2013 om 22:30

Ok en liora

Wat spannend
Dat zou dan best kunnen. Maar jouw kinders zijn wel groter dan de mijne denk ik..

Adama

Adama

14-02-2013 om 00:20

Hier wel

Op onze school is a.s. vrijdag wel "vrij" (studiedag o.i.d.). En de maandag na de vakantie ook (margedag?). Lekker lange vakantie!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.