Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
12-08-2012 om 09:54
Hoi op het kinderfeestje van mijn zoon gaan we midgetgolfen hier in de buurt. Nu zijn we op zoek naar dingen voor het feestje die ermee te maken hebben, zoals:
- sleutelhangers midgetgolfbal of andere kleinigheidjes
- snoep midgetgolfballetjes
- traktatie ideeen midgetgolf
Ik google me suf maar vind echt niks. Iemand tips?
12-08-2012 om 11:53
Geen midget, maar alleen golf?
Misschien als je zoekt op golf / golfballen, dat je dan meer mogelijkheden tegenkomt?
Verder zou ik alles met een kleine bal in aanmerking laten komen: stuiterbal, kauwgombal, etc. Hebben ze bij de midgetgolfbaan zelf niks te koop?
12-08-2012 om 12:39
Ja,
www.migosportshop.com heeft een sleutelhanger van een midgetgolfend poppetje. Wist niet dat er zoveel verschillende soorten ballen enzo waren. Serieuze sport begrijp ik.
12-08-2012 om 20:10
Golfshop
Bij een golfshop kan je voldoende dingen vinden die net zo goed bij midgetgolf kunnen passen. (kennis die golffanaat is) dus menig kadootje of grapje daar gekocht.
12-08-2012 om 22:40
Midgets?
Anders kan je het thema toch ombuigen tot midgets (dwergen?)?
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app
13-08-2012 om 23:46
Dank jullie wel
dank voor de tips en suggesties, heb de site gezien met die sleutelhanger, wel geinig! Misschien moeten we niet te moeilijk doen trouwens. Zoon wil graag meteen dat alles met midgetgolf te maken heeft op dat feestje, maar dat zal toch niet helemaal gaan. Zal nog even verder kijken. P ook bedankt voor jouw tip, mijn zoon nodigt 4 kinderen uit en wil graag allemaal in dezelfde baan - beetje bang voor 2 groepjes denk ik - maar we houden jouw idee wel open.