Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Sinterklaas

Sinterklaas

12-11-2009 om 19:56

Tips voor schoenkadootjes

Wat stoppen mijn collega's dit jaar in de schoenen? Ik heb tips nodig
Het kind voor wiens schoen ik moet zorgen is een meid van tien. Ze vindt het nog steeds leuk om haar schoen te zetten, en ik eigenlijk ook. Al is het alleen maar om haar verplicht bij de kachel te laten zingen
Ze wil geen snoep en wat mij betreft liever geen frutsels die na een maand in de kast of prullenbak verdwijnen. Ze zingt en danst graag, rijdt paard en turnt.
Help!

Sinterklaas.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hier

Hier een meid van 11 die ook graag danst en zingt. Schoencadeautjes die aansloegen: sleutelhanger met een balletschoentje (of zo'n jazzschoentje), leuke haarelastieken of zo'n netje dat je om een knotje doet, kettinkje, oorbelletjes, lipgloss... Hoe vaak mag ze haar schoen zetten

marie

marie

12-11-2009 om 22:31

Sleutelhanger

Hallo
Laatst zag ik bij een ruitersportzaak leuke sleutelhangers met een stijgbeugel of hoefijzer voor € 1,50.
groetjes

Annet

Annet

12-11-2009 om 22:54

Schoencadeautjes hoeven niet duurzaam te zijn

Schoencadeautjes zijn voor ons hebbedingetjes die 1-2 euro kosten. Dit zijn dingen die sowieso binnen 2 maanden kapot, verdwenen of vergeten zijn. Maar oh, wat zijn die dingen leuk om te krijgen. Zeker als je moeder niet gelooft in het nut van deze dingen, maar de Sint wel. Het maakt niet uit of ze niet meer geloven, met Sinterklaas krijg je dingen die je zelf wilt, die gewoon leuk zijn. Duurzaam hoort daar niet bij......
Als kind vroeg ik een netje mandarijnen (helemaal alleen voor mijzelf) Ik heb het nooit gekregen omdat mijn moeder dit niet nodig vond. Maar oh, wat had ik die rijkdom graag gehad.
Voor mij is dat het Sinterklaasgevoel, iets krijgen dat je anders niet zo snel krijgt (en dat kan dan variëren van fout snoepgoed, fout speelgoed, speelgoed dat snel kapot gaat, speelgoed dat er eigenlijk alleen maar leuk uitziet maar niet leuk is, etc.)
Natuurlijk pas je aankopen aan op het budget. Foute dingen koop je niet voor veel geld. Maar goedkoop overbodig spul past erbij.

Sinterklaas

Sinterklaas

13-11-2009 om 21:43

Dank jullie wel

Bedankt voor de ideetjes. En Annet bedankt voor de preek. In het verleden heb ik mijn dochter weleens iets gegeven dat ik helemaal niets vond. Een snoepzuigflesje bijvoorbeeld, en een Winxpop. Dat was inderdaad geweldig! Maar nu gelooft ze al een tijd niet meer. En we hebben al twee keer een enorme zak klein plastic zooi weggegooid. Bijna allemaal gratis krijgtroep. Dus nee, het komt er niet meer in. Ik vind het artikel over de groene kado's nog net iets te ver gaan. Maar die kant gaat het wel op wat mij betreft. Een netje mandarijnen of iets dergelijks zou ik zeker doen als het van toepassing was.
Een sleutelhanger is een leuk idee. Zal ze ook echt gaan gebruiken denk ik. Ik heb ook bedacht dat ze een USB stick nodig heeft voor school. Dat zal ze ook leuk vinden, één helemaal van haar. Verder misschien een tijdschrift. Oh, en haar favoriete drinken: Blikje mangosap
Wie biedt meer? Deste meer kado's ik heb bedacht deste vaker ze haar schoen mag zetten

Carmen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.