Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Uitstapjes kinderen bovenbouw basisschool

musea maar ook een klimbos of dat soort activiteiten. 

Herkenbaar dat de oudste van 9 niet meer blij wordt van elke speeltuin, terwijl de jongste van 6 graag wil gaan.  Hier ook soms een vriendinnetje mee voor allebei of ook tekenspullen of we gaan naar het pretpark waar we een abonnement op hebben. Hier winkelen ze trouwens ook allebei graag dus dat hebben we van de  week ook gedaan in een andere stad dan normaal en we zijn een dagje gaan zwemmen. 

Zelf geen kinderen van die leeftijd. Maar ik weet dat broer en ik nog lang genoten hebben van (binnen) zwembaden en zeemplassen. Vooral als er wat glijbanen enzo bij waren. Ouders maakten een rondje met ons en gingen dan ergens zitten of liggen. Beetje gelijk aan zelf op het terras bij de speeltuin. Kan me voorstellen dat dat ook beetje de vraag is? Uitjes waar de kinderen ook zelf kunnen spelen en ouders niet voortdurend erbij hoeven te zijn? 

Due-scimmie

Due-scimmie

20-07-2025 om 08:10 Topicstarter

Meesje schreef op 20-07-2025 om 06:56:

Zelf geen kinderen van die leeftijd. Maar ik weet dat broer en ik nog lang genoten hebben van (binnen) zwembaden en zeemplassen. Vooral als er wat glijbanen enzo bij waren. Ouders maakten een rondje met ons en gingen dan ergens zitten of liggen. Beetje gelijk aan zelf op het terras bij de speeltuin. Kan me voorstellen dat dat ook beetje de vraag is? Uitjes waar de kinderen ook zelf kunnen spelen en ouders niet voortdurend erbij hoeven te zijn?

Klopt. Maar jongste heeft nog geen zwemdiploma dus zwembaden zijn nog geen optie waarbij wij rustig kunnen gaan zitten 😅

Due-scimmie schreef op 20-07-2025 om 08:10:

[..]

Klopt. Maar jongste heeft nog geen zwemdiploma dus zwembaden zijn nog geen optie waarbij wij rustig kunnen gaan zitten 😅

oh ja, duh

Het natuurmuseum in Tilburg is echt een aanrader voor minibiologen. Mijn zoon vond het altijd fantastisch ( en is ondertussen bijna een echte bioloog).

speelland.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.