Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
herfst

herfst

05-10-2010 om 17:24

Verkleden - waar kostuums online?

Hallo

Ik kan het niet geloven, ik heb al uren zitten surfen naar een kostuum voor zoon van 6 jaar. Het is het makkelijkste kostuum denkbaar en het lukt niet, wie kan me helpen?

Hij wil verkleed gaan als Dirk Kuijt! Dus oranje voetbal shirt, liefst met naam erop. Witte voetbalbroek. Blonde pruik. Blauwe sokken.
We wonen niet in Nederland dus ik zoek een online shop waar ik het kan bestellen (de plaatselijke sportwinkel heeft geen oranje voetbalkleding).
Wie weet raad? Ik heb de meest vreselijke sites al bekeken maar daar hebben ze dan alleen feestkleding, volwassen kleding, de kinderkleding is me nog niet gelukt.

Gewoon het leek me zo simpel maar het valt enorm tegen.

Alvast bedankt
Herfst

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Appel

Appel

05-10-2010 om 17:50

Iets gevonden...

Er worden shirts van Kuyt op marktplaats aangeboden, nieuw in de verpakking, zie: http://link.marktplaats.nl/383892726. Ik weet niet of de juiste maat er bij zit.

Misschien via één van ons Hollandse forummers te bestellen als dat vanuit het buitenland lastig wordt?

herfst

herfst

05-10-2010 om 18:04

Appel

Hallo Appel

Wat goed gevonden zeg! De juiste maat zit er niet bij helaas maar ik zal eens verder surfen op marktplaats dan. We hebben natuurlijk familie in Nederland wonen en ze zijn gewend om als bezorgadres dienst te doen dus dat komt wel goed.

Als iemand nog een tip heeft, héél graag!!!
Herfst

soepstengel

soepstengel

06-10-2010 om 11:18

Op de site

fan-it worden ook shirts van kuyt aangeboden alle maten.
Succes!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.