Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Voorstellen, ik ben nieuw hier.

Hallo allemaal op deze prachtige zondag middag!

Ik ben nieuw op dit forum en zal me bij deze voorstellen.
Mijn naam is Sandy ik ben 35 jaar en samen met mijn man heb ik 2 prachtige kindjes.
Een zoon van 10 jaar en een dochter van bijna 7 jaar.

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat wij over een kleine 7 weken (02-08) naar Zoetermeer verhuizen gaan. Alleen kennen we geen ziel in Zoetermeer en hebben we daar ook geen familie.
De hoop die ik dan ook een beetje heb is dat er hier mensen zijn die daar wonen en daarmee misschien in contact kan komen.

Onze zoon gaat zoals het nu uitziet naar groep 7 op de Leo Kanner school in Zoetermeer , en onze dochter naar groep 3 op of het Schrijverke of naar de Annie MG Schmidt school.
Hebben jullie ervaring met deze scholen?
Voor onze zoon is er geen keuze, vanwege zijn autistische beperking (Asperger en ADHD) maar voor ons meisje wel.

Ik hoop op wat reacties, en ga nu eens verder lezen op dit intressante forum.

Suze

Suze

15-06-2014 om 13:31

Welkom

Hoi Sandy (of Senny?). Welkom op dit forum. Ik ben hier al 123 jaar of zo, maar altijd leuk vers bloed!

Als je diverse vragen hebt (bijv. praktische tips over Zoetermeer en schoolgerelateerde, dan is het misschien handig de schoolgerelateerde in de rubriek ouders en school te zetten.

De algemene vragen kan je kwijt in basisschoolleeftijd als het met die leeftijd te maken heeft en anders bijv. Huis, tuin en keuken.

Verder, denk altijd goed na of je onder een Nick wilt posten of niet.

Ik kan je met Zoetermeer niet helpen, maar anderen vast wel. Veel plezier op het OO-forum.

Senny

Senny

15-06-2014 om 17:47 Topicstarter

bedankt

Bedankt voor je reactie. Ik zal het nog eens vragen in het juiste forumdeel.
Sandy of Senny, tja...deze namen hoor ik beide regelmatig. Mij maakt het niets uit, maar als ik kiezen moet zal ik Senny aanhouden.

mama2

mama2

16-06-2014 om 12:18

Wij zijn er wel bekend, alleen niet met de scholen. Voor de rest kan ik je wel misschien helpen....

Niet de gewoonte

Welkom Senny. Dit forum is vrij anoniem in die zin dat iedereen zich niet uitgebreid voorstelt. Na enkele jaren weten we wel dat die daar en daar woont, die 3 kinderen heeft en een ander een vervelende schoonmoeder heeft. O nee, dat zijn er meerdere.
Het is niet verboden je uitgebreid voor te stellen, maar als je over een tijdje een vraag hebt die je hier stelt omdat je niet echt aan vriendinnen wil stellen omdat je je schaamt of dat je eens wat meningen wil peilen over bijvoorbeeld een ruzietje dat je had met je broer, dan kan dat niet meer anoniem, omdat de mensen uit je (nieuwe) omgeving precies weten wie je bent.

Senny

Senny

17-06-2014 om 15:05 Topicstarter

bedankt

Bedankt voor je reactie, dat snap ik helemaal.
Ik heb gelukkig al familie die niets met me te maken willen hebben hahahaha (geintje natuurlijk)

Normaal gesproken moet je je voorstellen op fora's vandaar deze post.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.