Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Marjoleine64

Marjoleine64

16-03-2011 om 14:34

Waar koop ik een wit overhemd?

Mijn zoon van 11 heeft een wit overhemd nodig, met lange mouwen, maat 152 (of 158). Binnen anderhalve week, dus dat lijkt geen probleem... Maar vanmorgen zes winkels afgeweest, niemand had iets. Tja, lange mouwen, dat is er nu niet. De enige winkel die wel iets had had het net niet in zijn maat. Het moet echt helemaal wit zijn, en er moet een strikje op kunnen dus met gesloten boordknoopje. Hij mag volgend weekend voor het eerst meelopen met de harmonie, en krijgt dan een uniform. Alleen de blouse en schoenen moeten we zelf voor zorgen, en dat lukt dus al niet. Wehkamp etc heb ik ook al gekeken. Wie weet raad?
Marjoleine

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Chippie

Chippie

16-03-2011 om 15:41

Maar

Hij krijgt een uniform. Met lange mouwen? Dan is het probleem toch opgelost? Dan heeft hij nu een wit overhemd en kijk je in de winter weer verder. Of is het een soort van hesje waardoor je de overhemdmouwen wel ziet?

Precies.

Kleertjes.com.

Ik moest 2 maanden terug een witte kinder-outfit. wat een keus daar! En snelle service!

Ingrid

Tijgeroog

Tijgeroog

16-03-2011 om 17:25

Marjoleine64

Marjoleine64

16-03-2011 om 19:49

Bedankt allemaal

Ja, de harmonie heeft uiteraard wat tips gegeven. Maar die winkels hadden dus vandaag niets... waarschijnlijk wel af en toe. En ja, hij zal de eerste keer zijn harmonie-jas erover aan hebben, dus dan komt het nog niet zo nauw, maar een week later hebben ze al een echt optreden in de zaal.
Kleertjes.com kende ik nog niet, inderdaad mooie site en mooie kleren! Wel wat prijzig, maar zeker om te onthouden.
Ik heb via marktplaats inmiddels wat gevonden.
Nogmaals bedankt allemaal,
Marjoleine

Puck

Puck

17-03-2011 om 12:34

Marjoleine

Lang leve marktplaats!
Maar je zegt:En ja, hij zal de eerste keer zijn harmonie-jas erover aan hebben, dus dan komt het nog niet zo nauw, maar een week later hebben ze al een echt optreden in de zaal.
Ook dan hebben ze toch gewoon hun jasje aan? Dat hoort gewoon bij het tenue. Hier wordt in ieder geval ook binnen gewoon het jasje gedragen bij uitvoeringen.

Lange mouwen

Ik speel bij een fanfare. Ons uniform bestaat uit broek, jasje en gilet. Net als bij Marjoleine zorg je zelf voor schoenen en overhemd (en zwarte sokken, Marjoleine!) Als het warm is spelen we vaak zonder jasje. Je moet dus eigenlijk altijd je uniform in orde hebben, daar hoort een overhemd met lange mouwen zonder frutsels en zwarte randjes bij.

notje

notje

18-03-2011 om 09:21

Hier

gala kleding en overhemden,leuke prijzen.
www.suitsyouwell.com

soepstengel

soepstengel

18-03-2011 om 13:46

Bij de hen m!

ik was gisteren in de HenM in Den Bosch en daar hadden ze overhemden hangen, helemaal wit met knoopjes aan de boord/kraag.

Marjoleine64

Marjoleine64

19-03-2011 om 15:37

Geslaagd

een prima wit overhemd gevonden op marktplaats. Hij moet echt lange mouwen hebben, want wat ze bij optredens binnen (en bij warm weer buiten) dragen is geen jasje maar een giletje eroverheen, net als bij Egberdien (en ja, de zwarte sokken waren bekend, dank).
Nogmaals bedankt voor alle tips, volgend jaar heeft hij weer een maatje groter nodig natuurlijk...
Marjoleine

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.