Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Rijmpiet

Rijmpiet

08-11-2011 om 13:50

Wat krijgen jullie kinderen?

Ik moet allerlei rijmsels verzinnen bij de kadootjes voor jullie kinderen. Heb alleen geen idee wat ze krijgen, ik ben zo benieuwd...

Groet, Rijmpiet (nu nog niet in de rijmmodus)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rijmpiet

Rijmpiet

14-11-2011 om 21:56

Maarlen

Moet zo lachen om de kadootjes voor je dochtertje. Ons dochtertje kreeg op haar verjaardag tig cadeaus maar de hakjes (2 euro) en het minimale-upsetje (4 euro) en eigen nagellak (1,50 euro) zijn de grootste succesnummers!

Puck

Puck

15-11-2011 om 09:32

Tjonge rijmpiet

En voor mij voelt het heel raar om te lezen dat jij al klaar bent. Puckman en ik hebben gisteren net even een keer overlegd wat we eigenlijk willen met Sinterklaas. Vorig jaar zijn we met zijn allen naar We will rock you geweest, het jaar daarvoor hebben we 1 groot cadeau (Wii) aangeschaft en we gaan vandaag maar eens in overleg met de kinderen wat we dit jaar gaan doen. Verlanglijstjes? Zijn er hier nog niet eens.

Rafelkap

Rafelkap

15-11-2011 om 10:23

Rijmpiet je bent nog niet klaar

Je bent jezelf vergeten!

Evanlyn

Evanlyn

15-11-2011 om 10:51

Rafelkap, man?

Als Rijmpiet een man of een ander familielid heeft, is die misschien mans genoeg om iets te maken? Ik koop soms wel zelf het cadeautje, maar ik eis een gedicht. Staat in onze huwelijksvoorwaarden (of zou erin moeten staan).

Rafelkap

Rafelkap

15-11-2011 om 19:37

Evanlyn

Even niet aan gedacht, maar ik ben dan ook mijn eigen sint

Rijmpiet

Rijmpiet

15-11-2011 om 23:28

Ik heb inderdaad...

Met een beetje geluk krijg ik inderdaad een cadeautje van mijn collega Rijmpiet thuis. Ik vertik dat echt om zelf te gaan doen...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.