Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
Talia

Talia

24-08-2010 om 14:24

Welke manege

Hmmm nu weet ik niet of dit de goede rubriek is, maar ik dacht: hier lezen vast de meeste ouders die al eens een manege voor hun zoon/dochter hebben gezocht.
Want dat is dus mijn vraag: dochter van 11,5 wil graag op paardrijles. Nu zijn er in onze stad twee maneges op redelijke goede afstand maar ik heb er zelf geen verstand van. Ik heb ooit wel een blauwe maandag paard gereden, maar niet lang genoeg om te weten waar ik op moet letten als het gaat om "de beste" kiezen. Wie heeft tips? Dank alvast!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
bibi63

bibi63

24-08-2010 om 16:25

Geen idee, ,maar

ik zou bij beide maneges eens uitgebreid gaan kijken en vragen. Voel de sfeer, wat zijn de kosten, hoe gaan de lessen enz.
Groetjes,
Bibi

Ji Hye

Ji Hye

24-08-2010 om 16:28

Keuzes...

Vraag eens aan ouders waarvan de kinderen op een van beide manege zit wat die er van vindt? Zorg dat je van beide maneges wat af weet. En verder is het ervaren. Niet elk kind doet het even goed op dezelfde manege. Verder kun je ook bij de KNHS informatie inwinnen.

Puck

Puck

24-08-2010 om 16:29

Fnrs

FNRS is een overkoepelende organisatie van maneges en heeft eenwaarderingssysteem voor maneges. Om bij de FNRS aangesloten te mogen zijn moet je voldoen aan allerlei voorwaarden. Het is een soort kwaliteitskeurmerk.
http://fnrs.nl/

Talia

Talia

24-08-2010 om 17:04

Nou

In elk geval zijn ze allebei aangesloten bij de fnrs, dat weet ik dan alweer. Bedankt voor de info tot zover. De ene manege heeft twee sterren en de andere drie, ik zag zo gauw niet waardoor je meer sterren krijgt, maar dat is voor mij niet doorslaggevend. Ik wil inderdaad graag dat mijn kind met plezier op dat paard klimt en ze er goed met de dieren omgaan. We gaan ook zeker kijken!

JanetEE

JanetEE

24-08-2010 om 21:05

Je kunt heel veel bedenken ....