lisbeth
02-10-2012 om 12:39
Wil even melden (zo trots)
dat mijn meid (8 jaar nu) bijna 4 jaar nadat ze haar A diploma heeft gehaald en vastliep op haar B diploma heeft besloten dat ze alsnog haar B diploma wil gaan halen. Ze heeft nu iedere week zwemles en oefent daarnaast nog zelf 1 keer met mij. Het kost haar moeite, die coordinatie is toch moeilijk voor haar. Juf moppert vaak en de tranen zitten soms hoog maar ze heeft volgehouden en hopelijk (thumbs crossed)mag ze donderdag op. Ik duim zo zo hard dat ze het donderdag mag halen. Vind het helemaal super dat ze nu doorgezet heeft en hun haar dat diploma ook echt.

Jippox
02-10-2012 om 13:06
Duim
Wat vervelend dat ze een zwemjuf heeft die vaak op haar moppert. Zoveel doorzettingsvermogen moet geprezen worden! Ik duim donderdag met je mee!!

Fransien
02-10-2012 om 14:21
Fijn
Fijn voor je dochter, maar die badjuf mag wat mij betreft het bad uit. Als je ziet dat een kind haar best doet en gewoon geen natuurtalent is, dan prijs je dat kind de hemel in voor het doorzettingsvermogen, daar ga je nooit en te nimmer op mopperen!

lisbeth
02-10-2012 om 22:32
De juf
Is eigenlijk heel aardig hoor, maar wel streng. Ik had dochter van te voren gewaarschuwd: juf is een schaap in wolfskleren, moppert maar bedoelt het niet zo. Ik heb haar de vorige keer halverwege de les wel maar verteld dat dochter soms problemen met haar motoriek heeft. Maar dat ze dit wel heel graag wil. Toen was ze ook geduldiger en bleef dochter ook rustiger.
Nou morgen een laatste les en dan donderdag diploma.
Leuke is dat kleine broer tegelijkertijd op gaat voor zijn A
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

lisbeth
04-10-2012 om 20:00
Geslaagd
De oudste voor B en de jongste voor A, ben helemaal trots en blij.
Een overwinning voor haar
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.