Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op

Workshop kinderen

Over twee weken is het weer zover, onze tweeling is jarig. En na de overdaad van Sinterklaas weten ze niets meer te bedenken. Nu had ik zelf bedacht om ze een workshop te laten doen, en dat leek hun wel wat. Onze dochter wil graag bonbons maken, een bakworkshop of iets anders creatiefs (mozaïek maken, koeien schilderen, ze vindt veel leuk). Onze zoon wil het allerliefst leren goochelen , maar met de naaimachine iets doen mag ook.

Wie heeft er ervaringen hiermee, wat is leuk en waar? We wonen in het midden van het land dus we kunnen alle kanten op, een uurtje rijden is geen probleem.

Oh ja, ze worden 10 jaar en vinden het ook leuk als hun vader of ik mee mogen doen ( zonder verdere broers en zussen natuurlijk, echt even tijd en aandacht voor zichzelf).

Groet Tocada

spelerij

in Dieren, kun je daar ook niet dingen maken? Dat heb ik wel eens van iemand gehoord, die had een kind dat daar installaties had gebouwd, was heel leuk geweest. Misschien is het wel meer voor jongens, maar dat weet ik niet zeker.

bertje1

bertje1

20-12-2013 om 12:37

ja leuk dieren

ooit geweest, buiten is het niet veel soeps volgens mij, maar binnen is het hartstikke leuk: dingen maken. In de Spelerij.
jongens en meisjes.
misschien moet je kijken op uitmetkinderen.nl

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.