Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
May

May

02-12-2012 om 22:43

Zo lief

Dochter (12) was verdrietig, zoon (8) rende naar boven om zijn zachte pyjama aan te doen 'want dan ben ik lekker zacht voor haar als ze me wil knuffelen'

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Toke

Toke

02-12-2012 om 23:17

Ach

wat schattig!
Hier pakt de een wel altijd de knuffels van de ander als daar een goede reden voor is. Is wederzijds. Maar een extra zachte pyjama, dat vind ik wel heel erg lief!

Oh!

dat is inderdaad heel lief !

Hier in huis is het momenteel niet zo gezellig, oudste doet erg lief en geduldig (jongste zit in een erg moeiijke puberende peuter fase van zeuren en huilen en gillen) maar jongste geeft weinig liefde terug ;-(

Fiorucci

Fiorucci

03-12-2012 om 10:47

Manda

Dat komt wel goed hoor, mijn jongens zijn ( 15 en 20) nu dikke vrienden!

Ot fio

nou ik vind het nu regelmatig knap vervelend, want ze (de jongste) weet haarfijn aan te voelen wanneer, hoe en op wie ze haar fenijn kan botvieren. Ok het is de leeftijd, maar ik hoop dat er snel een einde aan komt. De oudste trekt nu veel te vaak aan het kortste eind.

liora

liora

03-12-2012 om 23:40

May

Dat is echt vreselijk lief! Dank je dat je het hier hebt neergezet!

Niny

Niny

04-12-2012 om 08:55

Wat lief!

Wat een lief gebaar van je zoon, ik zie het helemaal voor me! Ik vertelde het aan mijn dochter van 15 en zoon van 11, die smolten helemaal (zoon wil dochter ook nog wel eens troosten, dan haalt hij knuffels en aait haar onhandig over haar rug).
Niny

Mea Proefrok

Mea Proefrok

04-12-2012 om 20:32

Ooooo

Wat ontzettend schattig! Hier zijn oudste van zes en jongste van 1 nog dol op elkaar. Als de oudste niet thuis is, loopt de jongste verloren rond en roept steeds haar naam. Ik weet dat ze elkaar straks waarschijnlijk ongenadig in de haren gaan zitten en dat ik vele klachten zal moeten aanhoren, maar ik geniet nog even van deze fase.

Koester zulke momenten

Geniet van zulke "speciale" momenten. Later kijken ze er heel anders op terug!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.