Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
22-03-2013 om 09:35
Mijn zoon van zes scoorde vorig jaar nog onder gemiddeld met taal en in jan haalde hij een d voor zijn citotoets!vorige week een toets bij de logo gehad uitslag is dat hij met zinsopbouw 3 mnden vooruit loopt en met woorden nog iets achterloopt vb woorden die hij niet wist:vensterbank,de zijkant van een kast hij zei verven in plaats van schilderen en nog een paar van die woorden!nu moeten we hem leren de woordjes aan elkaar vast te plakken maar zoals het er naar uitziet als volgende week met zijn rapport een positief gesprek is mag hij dus gewoon over naar groep 3 ik ben trots op hem mezelf me man en de logopediste dat we dit in 5 mnden hebben bereikt ik moest het hier gewoon effe kwijt sorry!
22-03-2013 om 10:00
Wat mooi
Onze dochter is net met logopedie begonnen. Ik hoop dat wij over vijf maanden ook zo'n positief gevoel erover hebben!
22-03-2013 om 11:43
Vast wel
Gewoon vertrouwen blijven houden
Komt het vast goed
Ik was ook heel erg verrast!
22-03-2013 om 16:07
Fijn!
ik snap je blijdschap. Fijn dat je zo snel zoveel verbetering ziet. Echt top! En goed dat jullie actie genomen hebben. Geniet ervan.