Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-06-2013 om 21:11
Ik hoop mensen te vinden met schoolraad kinderen uit deze buurt Icm kiezen basisschool. Vind het zo moeilijk!
17-06-2013 om 00:18
Wat wil je weten?
Mijn kinden Itten er niet, maar vriendinnen hebben hun kinderen wel daar op school.
21-06-2013 om 21:54
Basisschool reeshof
Sorry voor de late reactie! Vooral hoe het continurooster bevalt ( ben er niet zo fan van) en of er ook kinderen naar toe gaan uit onze wijk. Mullegenstraat... lastige vraag die laatste maar wil zo veel mogelijk info...
21-06-2013 om 22:27
Chulia
In de reeshof zul je altijd een continu rooster hebben, er zijn geen scholen waar je 's middags thuis eet. Er is wel een verschil tussen hoe er met de vrije middag wordt omgegaan. Sporckt en Jan lighthart driekant zijn altijd op vrijdagmiddag vrij, petteflet volgens mij altijd woensdagmiddag en Bibit woensdagmiddag in de onderbouw. Meander, koolhoven en wegwijzer hebben geen vrije middagen. Andere scholen weet ik niet.
Bij ons bevalt het continurooster prima. Als je kind van kleuter af aan een continurooster heeft (maar ik weet niet of je hier al woont of met een ouder kind hierheen verhuist) dan weet het ook niet beter en is het heel normaal. Sommige kleuters gaan in het begin wel halve dagen naar school, dat is geen enkel probleem. Ik vind het fijn omdat de kinderen wat vroeger uit zijn en dus een langere middag hebben en omdat ik nogal een chaoot ben (en m'n kinderen ook) Het zou in ons gezin heel stressvol zijn om de kinderen op tijd, met brood in hun buik, weer terug op school te hebben, dus voor ons is het heel prettig. En mij geeft het tijd om onder schooltijd iets te doen, maar dat is van mij uit gekeken, niet voor de kinderen.
En de kinderen uit de buurt. Ik ken uit de buurt van de mullegenstraat kinderen die op de meander zitten en een paar die op de Bibit zitten. Ik ken er niemand die op de boemerang zit, maar ik ken daar ook niet heel veel kinderen. Ze zullen er vast zijn.
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.