Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Basisschoolleeftijd Basisschoolleeftijd

Basisschoolleeftijd

Lees ook op
liora

liora

19-12-2009 om 16:17

Zwemles - de lange weg naar de witte stip


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

23-12-2009 om 21:50

Klopt

verloofde van mijn dochter (hier wel bekend) is net als mijn dochter zo'n beetje geboren in het zwembad en na de eerste prik trouw elke week wezen zwemmen. (ik heb zijn moeder tenslotte in het zwembad leren kennen) Tot ongeveer begin van dit jaar. Toen durfde hij veel meer als mijn dochter. Die ging echt niet door het water van de krokodil. En nu, nu durft hij niet eens meer op zijn zwemvleugels te drijven in het pierebad waar hij kan staan. Er is niets gebeurt, maar hij durft gewoon niet meer.
Dus of dat babyzwemmen nu helpt ik durf het niet te zeggen. Ik ging vooral babyzwemmen omdat ik dan zelf ook nog in het water kon zijn. En ik gewoon heel sportief ben, ook kleuterdans hebben we nog geprobeerd in die tijd. En het fietsen gaat nu zo goed dat ze binnenkort mee moet op mijn hardlooprondjes, scheelt weer oppas regelen.
Ik blijf er bij, je moet vooral gaan zwemmen met je kind als je het zelf leuk vind. Niet zo zeer met een doel anders als lol hebben.

Maylise

Maylise

24-12-2009 om 01:21

Pelle

Met het hele gezin op zondag gaan zwemmen is inderdaad duurder dan les. Ik had zelf een abonnement bij een zwembad en dan mocht ik voor voor de halve prijs een introducee meenemen. Meestal ging ik samen met dochter en misschien nog een ander kind zwemmen. Niet met het hele gezin. Voor ons was het dus wel goedkoper om vrij te zwemmen dan zwemles te volgen. Inderdaad zal dat niet in elke situatie gelden.
Als ik zwemmen zelf niet leuk had gevonden was ik vast ook niet zo vaak gaan zwemmen met de kinderen. Dat is inderdaad een heel ander perspectief. Ik vind het zwembad altijd een van de leukere uitjes met kinderen dus had er ook geen bezwaar tegen om met de kinderen te gaan zwemmen.
Formeel babyzwemmen of zo heb ik nooit gedaan maar wel van jongs af aan vaak naar het strand of zwembad.

Maylise

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.