Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Ramona Iasmina

Ramona Iasmina

08-01-2019 om 17:44

17-jarige dochter doet er alles voor om erbij te horen

Hoi iedereen,
Mijn dochter van 17 was vroeger erg gepest en had sinds de basisschool tot vorig jaar niet echt vrienden. Vorig jaar heeft ze kennelijk besloten dat ze moet veranderen en heeft ze veel dingen aan haar uiterlijk gedaan. Eerst had ze licht-blond haar nu heeft ze haar haar zwart geverfd en haar wenkbrauwen en wimpers ook. Ook gebruikt ze nu echt heel erg veel makeup. Op haar instagram post ze veel van die foto's waar ze niet echt veel aan heeft... Doordit heeft ze nu veel aandacht van de jongens, vooral surinaamse, marokkaanse en turkse jongens en gaat ze daar veel mee. Ze praat nu ook echt als een marokaan en als ik aan haar vraag als ze een keer gezellig in het bos met me wil wandelen zegt ze 'alleen die kanker tata's (tata's zijn nederlanders in straattaal) doen dat). Omdat ze eigenlijk alleen door hollanders is gepest heeft ze een grote afkeer aan nederland gekregen. wat moet ik doen? ik ben blij dat ze gelukkig is maar ze is echt van een lief meisje naar een erg irritant meisje getransformeerd

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.