Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Emma B

Emma B

06-10-2008 om 10:34

Leuke films voor 17-jarige jongen

Mijn zoon kijkt graag films en ik ook. Maar ik neem nooit de goede films mee, dus kom ik hier om raad vragen. Zoon houdt van actie en spanning, dus geen familiedrama, romantiek enzo
Wie weet een paar goede titels zodat wij weer wat regenachtige avonden op de bank kunnen doorbrengen..?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik kom hier vast nog veel terug om vergeten titels te brengen, maar hier alvast een paar:
die hard 1-4
alle Jacky Chan films
wild wild west
the matrix 1-3
lord of the rings 1-3
men in black
lethal weapon 1-4

Lietje

Lietje

06-10-2008 om 11:39

Een paar

Ik moet meteen denken aan de Pirates I II III van Depp. Lord of the Rings serie. Maar die kent hij misschien al. Kent hij de Bourne films al? Monty Pythons films, altijd leuk. Actie films met Harrison Ford? Star Wars en Indiana Jones weer eens kijken? Helaas zit onze 17 jarige zoon in Denemarken dus kan ik die niet om raad vragen
Groet Lietje

Tinus_p

Tinus_p

06-10-2008 om 11:41

Silone

Silone:
"Ik kom hier vast nog veel terug om vergeten titels te brengen, maar hier alvast een paar:

die hard 1-4

alle Jacky Chan films

wild wild west

the matrix 1-3

lord of the rings 1-3

men in black

lethal weapon 1-4 "
Het grootste deel van dit rijtje is al eindeloos op TV geweest. Of overbekend.

Films

Misschien heeft hij ze al gezien natuurlijk maar een paar suggesties:

No country for old men

Boondock Saints

Gangs of New York

Blood Diamond

Phone Booth

Liberty stands still

Death Sentence

The Brave One

Ik zeg niet dat het allemaal goede films zijn, smaken verschillen maar het zijn wel allemaal actie/thrillers dus veel actie en spanning. Als ik er nog meer bedenk...

Esmee

Oceans 11 en oceans thirteen

oceans 12 was een flop.

*Sophie*

*Sophie*

06-10-2008 om 12:41

Phileine

zegt sorry

Niet helemaal in het voordehand-liggende hokje 'actie en spanning', maar actie zit er wel in en spanning toch ook, maar dan weer op een heel andere manier ;- ) Vind 'ie vast een leuke film ;- )

Lynna

Lynna

06-10-2008 om 16:45

Nog wat

Taxi 1 t/m zoveel

Experiment (niet met rondvliegen auto's, maar wel heel erg spannend, over hoe je je grenzen verlegd in groepsverband)

United 93 (over dat vliegtuig op 9/11 wat niet op het Pentagon neerstortte)

Troy (veel gevechten, erg spannend).

Zomaar wat spannende films die bij mij in de mediatheek door jongens uit die leeftijd erg graag gekeken worden! Ik heb er nog veel meer

Deze

Mijn 17 jarige zoon houdt ook erg van actie en spanning, maar hij kon " Little miss sunshine" toch ook erg waarderen.
De titel zal hem misschien niet zo aanspreken, maar daar moet je echt doorheen kijken.Iets meer diepgang dan een actiefilm, maar zooo ontzettend komisch !Mijn zoon heeft zich een breuk gelachen.

Tinus (ot)

*Het grootste deel van dit rijtje is al eindeloos op TV geweest. Of overbekend*

Lekker constructief, daar kan Emma wat mee

Ja fladderbeestje!

Boondock Saints was van mij. Dat ik zelf niet aan Quentin Tarantino gedacht heb! Heb verdorie alle films in de kast staan!

En de El Mariachi reeks is ook goed, maar eerlijk is eerlijk, ik vind vooral Antonio Banderas erg leuk

Saw

Dit zijn zo'n beetje de films die wij onlangs gezien hebben en zijn blijven hangen als zijnde goed.

Saw I, II, III en IV uiteraard.
Jumper
Untraceable
National Tressure I en II
Resident Evil 3 Extinction
Fantastic Four 2 Rise of the Silver Surfer
Butterfly on a Wheel
Alien vs Predator 2
Turistas
Whisper
Gabriel

laat ik dan zelf nog maar een zinnige bijdrage leveren. Voor de komisch noot:
blue streak
Mickey blue eyes

verder nog:
16 blocks
speed 1,2
independence day
i am legend

Bastet

Bastet

07-10-2008 om 17:36

En nu in de bios:

Wanted! Echt goeie film.
Groetjes,Bastet

Jujube

Jujube

07-10-2008 om 22:27

Films

Leuke films volgens zoon van 15:
Silent Hill (wel eng), Kung Fu Hustle (van en met Stephen Chow, actie en grappig en mooi), Hero (met Jet Li, veel actie en mooi), Beavis and Butthead do America, Naked Gun (alle delen; ik vind er persoonlijk niks aan...), Pan's Labyrinth (erg mooi, ook voor jou!), American History X.
Groet,
Jujube

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.