Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Li

Li

21-11-2017 om 12:35

Sintkado voor computer-puber

Ik heb een kado nodig voor zoon van 15. Hij spaart voor een computer, maar ik vind geld niet zo leuk om te geven en voor de meiden heb ik wel wat leuke dingetjes.

Eigenlijk is hij dus alleen geïnteresseerd in die nieuwe computer en in gamen, maar dat laatste gaat lastig zonder goede computer. Maar als ik iets leuks geef zal hij daar wel voor in zijn.

Weet iemand nog iets, behalve snoep en letters?

Sas

Sas

21-11-2017 om 13:03

Speciale muis voor het gamen

Dan heeft hij die alvast.
Ik kan mijn zoon vragen welke hij gekocht heeft, is al wel een jaar geleden.

Of een mooie ledstrip om in de buurt van de pc te bevestigen.

Ja, gaming muis

Een Madcatz bijvoorbeeld. Of een headset. Zou het wel alleen doen als die pc niet te lang meer op zich laat wachten.

Kan hij helemaal niet gamen nu? Zo ja, kun je ook een game kopen bij Steam. Games in alle prijsklassen. Soms ook erg voordelige aanbiedingen.

Li

Li

21-11-2017 om 13:30

Steam

Ja, ik ken steam, zoon heeft daar al games op staan. misschien een kadokaart van steam? Een muis lijkt me ook leuk, die kan hij ook bij zijn huidige tweedehandsje gebruiken misschien. Madcatz...ik zal eens kijken!

Ad Hombre

Ad Hombre

21-11-2017 om 13:45

Madcatz

Binnenkort in de uitverkoop:

https://en.wikipedia.org/wiki/Mad_Catz#Bankruptcy

Hoe is het mogelijk dat zo'n tent failliet gaat met al die gamende pubers..?

Li

Li

21-11-2017 om 14:57

Nou...

ik zag toen ik het googelde dat zo'n ding wel cool, maar ook behoorlijk kwetsbaar is. En dat is weer geen fijne combi met gamende pubers. Althans niet met de mijne.

Valt hier mee hoor

Zoon heeft een Madcatz MOUS, die wordt al bijna een jaar vrij intensief gebruikt. Doet het prima. Er wordt flink mee gejitterd.

Geld.

Ik heb ooit een chocolade geval gekocht wat met computers te maken had. Toetsenbordje dacht ik.
En daar toch geld bij gedaan. Extra leuk ingepakt. Toen zoon 15 was kocht hij gewoon liever zelf zijn dingen voor de computer, hij had zo zijn voorkeuren
Hij was erg blij met het geld.

Of cadeaukaart van de Media Markt? Kan hij zelf wat uitzoeken...

Li

Li

22-11-2017 om 08:45

Fijn al die suggesties!

De muis doe ik toch maar niet, want je zal zien dat ik net de verkeerde koop. Ik ga proberen een combinatie te doen: steam kaart met chocolade toetsenbord o.i.d. Dank voor de suggesties!

Niki73

Niki73

22-11-2017 om 10:18

Gamemuismat

Een gamemuismat is groter dan een normale, is ook een handig en leuk cadeautje.

Inanna

Inanna

22-11-2017 om 11:42

over de muismat

Ik heb toevallig gisteren met mijn 16-jarige gamer over muismatten gesproken, hij wilde wel een grotere, dus we waren aan het kijken of er iets leuks te krijgen was. Toen werd al gauw duidelijk dat hij niet echt een heel grote muismat wilde, maar gewoon van 30x30 cm ofzo. Er zijn er ook van 80 cm, maar daar zat mijn zoon niet op te wachten. Daar kun je dus ook nog mee de mist in gaan.
Hij heeft zelf net een dure headset gekocht en wil als cadeau graag ingame geld van een online spel en/of steamgeld.

Sanne

Sanne

22-11-2017 om 18:59

Steamcard

Is voor mijn dochter het allerbeste kado denkbaar

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

22-11-2017 om 19:49

Ligt het aan mij

Dat ik steeds Stinkcado lees???

Dekentje

Wie veel voor de pc zit te gamen, heeft niet in de gaten dat het stil zitten de spieren in de rug doen verstijven.
Het is best riskant om pc-spullen te kopen zoals een game of een muis als de techniek zo razendsnel gaat.je loopt constant achter de feiten aan.
Met een dekentje, of een plaid, voorkom je een miskoop. Ze hebben heel snel in de gaten hoe prettig zo'n plaid wel niet is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.