Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
maria36

maria36

23-09-2011 om 19:50

12/13 jaar en hoge hakken?!


amk

amk

06-09-2014 om 17:21

Ginni

15cm kan prima, hangt alleen wel van de hoogte van het plateau af. ☺

hoje

hoje

08-09-2014 om 11:09

mooi plaatje hakken

http://www.ellegirltalk.nl/showthread.php?469697-Hak-hoogte

Bij de foto vanaf zes cm doen mijn voeten al pijn van het kijken

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

08-09-2014 om 11:17

Precies Ely

Do the math... En alles wordt duidelijk.

Suze

Suze

08-09-2014 om 15:14

Toe maar

Haha, ik dacht precies hetzelfde !

Schoenmaat

"15cm kan prima, hangt alleen wel van de hoogte van het plateau af. ☺"

Of van de schoenmaat. 15 centimeter hoge hakken vallen best wel weer mee als je schoenmaat 46 hebt.

skik

Ginny Twijfelvuur

Ginny Twijfelvuur

08-09-2014 om 16:47

Maat 46?

Ja dat kan natuurlijk ook. Lijkt me erg elegant

Jenthe

Jenthe

04-10-2015 om 16:14

Ikzelf

Hoi!
Ik heb even een account aangemaakt om deze reactie te plaatsen. Ik ben zelf twaalf jaar (ja ik weet dat deze site voor ouders is xD) En ik zit nu in de eerste van gymnasium. Ik heb eergisteren schoenen gezien met een best wel dikke hak van ik denk vijf cm of iets minder. Ik heb aan mijn moeder gevraagdof ik die mocht hebben en dat mocht. Ik was alleen op internet aan het kijken of ik ze wel naar school aan kon. Maar het is in ieder geval niet zo dat het alleen maar tutjes zijn die met jongens bezig zijn. want dat ik bij mij zeker niet het geval aangezien ik gymnasium doe.

Groetjes, jenthe

Uh, Jenthe

Gymnsiummeiden kunnen ook met jongens bezig zijn hoor, of is dat alleen iets voor havo of vmbo? En dan nog, als jij zin hebt om hakken te dragen maakt het je toch niets uit wie dat verder ook of juist niet doen?

skik

Nimbo

Nimbo

05-10-2015 om 11:47

oh jenthe

Je bent misschien slim maar je gedraagt je niet erg aardig! Ook minder inteligente mensen mogen er zijn hoor! Als mens ben je niets meer waard omdat je beter kan leren!

what

what

12-10-2015 om 20:36

Het kan

ik vind dat het best kan mijn dochter zit ook in de 2e en draagt hakken wanneer ze daar ze in heeft het zijn hakken van rond te tien cm maar er zit een 8 cm plateu onder en het zijn geen pumps ik vind zelf dat het kan als je goed oplet met wat voor soort hak het is

Suzanne

Suzanne

03-03-2017 om 15:23

Hoge hakken m.i. niet goed voor kindervoeten.

Onze oudste dochter (13) kwam ook opeens met wens voor hoge hakken.
Schrok daar wel ene beetje van laten we maar houden dat het modern is. Was vroeger in mijn tijd geheel anders. Toen waren er nog Pierdo's/Renata's en Bunnies of blauwe collegeschoenen.

Suzanne

Suzanne

03-03-2017 om 15:30

Hoge hakken m.i. niet goed voor kindervoeten.

Uiteindelijk toch maar eens wezen passen maar hier is voorlopig 3,5/4 cm. wel het uiterste. Eerst maar eens goed op proberen te lopen zonder wankelen. Dochter heeft vanuit haar kindertijd wel behoorlijk steunzolenverleden, spreidbroek en nu nog steeds niet al te beste voeten. Dus of het allemaal verstandig is, weet het niet/denk het niet, maar wil ook niet constant oorlog in de tent.
Hebben gekozen voor een paar Durea's met goede pasvorm en los en uitneembaar voetbed. Omdat ze nu ook nog steunzooltjes heeft kunnen die daar ook eventueel nog gemakkelijk in gelegd worden. Over de prijs zeg ik maar niets (duur dus). Zelf maar de kosten genomen, anders weet ik het wel, dan komen er van zulke goedkope prullen. Ken het ook wel van mijzelf.

Jenny

Jenny

07-04-2017 om 16:39

Reactie van nog niet zo lang geleden jongere

Ik ben het wel met stoepkrijt eens, ik zou het haar niet verbieden maar wel uitleggen dat het slecht is voor haar hielen, en haar zeker de kans geven om zo nu en dan met hakken rond te lopen. Ze moet er ook "bij kunnen horen" dat is nu eenmaal de leeftijd dat moet je haar ook zeker niet ontnemen. Laat haar ook vooral zelf kiezen welke schoenen ze wilt dragen. Waarom zou jij dat voor haar moeten bepalen ze weet zelf het beste wat "in" is op dat moment. Ze moet geen "buitenbeentje" worden dat gun je niemand. Ze kan 's avonds thuis haar gewone schoenen toch weer aan?

Guusje

Guusje

03-09-2019 om 20:57

Mening van een 13 jarige

Hai, ik ben een scholier op de middelbare school uit de 2e klas
Bij mij op school draagt eigenlijk bijna niemand hakken. Ik vind het zelf bijna een beetje apart, natuurlijk mag je dragen wat je wil maar het geeft toch het idee dat je ouder wil lijken en zijn (ook geen probleem mee) als ik hakken naar school zou dragen zouden mensen me een beetje raar aankijken. Mijn moeder en zeker mijn vader zijn erg voorstander van “die maar waar jij je fijn bij voelt” maar ik denk toch dat ik het huis niet uit zou komen met hoge hakken 😂

Ad Hombre

Ad Hombre

03-09-2019 om 21:47

Guusje

Dit draadje is gestart in 2011, dus het 12-jarige schoolmeisje is nu een struise twintiger...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.