Hopelose job
12-06-2012 om 17:55
13e verjaardag zoon.
Hallo allemaal,
mijn zoon van 12. (wordt dus 13) wil graag zijn verjaardag vieren met zijn vriendengroep door met zijn 5en in de tuin te kamperen. Het zijn 3 meiden en dus 2 jongens (hij en zijn beste vriend) Ik heb 2 tenten, een 3 persoons en een 2 persoons. (moet ik me al zorgen maken ivm seks?) Hij wil namelijk zijn vriendinnetje ook uitnodigen. (1 van de 3 meiden)
Wat moet ik denken?
Seks?
Geld?
Lawaai?
Rommel?
Groetjes...
Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Hopelose job
13-06-2012 om 07:20
Beste 'lezer'
Nou eerlijk gezegd weet ik dat niet helemaal...
Volgens mij is het de fase tongzoen.
Weten de lezers van oo eigelijk leuke bezigheden voor mijn zoon tijdens zijn slaapfeest?
Groetjes

albana
13-06-2012 om 09:24
Vast niet
Hier heeft jongste (14) afgelopen zomer in tent buiten geslapen met 2 jongens en 2 meisjes. In 1 tent. Maar de meiden kwamen binnen omkleden,voor het geval de jongens wat zouden zien..... En van 'liefde' is er in dit groepje écht geen sprake...dit is een vriendengroepje...
En die jongens zijn vooral om mee te keten en lol te hebben, jongste rilt al bij de gedachte om er 'wat' mee te hebben. 1 van die jongens heeft nu een vriendinnetje...en dat is een heel ander meisje dan deze 3 meiden. Dat bewuste meisje vind het maar niks dat háár vriendje met meisjes 'speelt' dus deze vriend is nu een beetje uit beeld, maar ik vermoed zo dat hij binnenkort weer terug is, want hij vind het zelf ook niets dat hij niet met z'n vriendengroepje mag omgaan omdat het meisjes zijn. En onze slaapkamer is aan de kant van de tent en alles was hoorbaar. En ze sliepen al als roosjes toen wijzelf gingen slapen. Wij hebben een spooktocht gedaan en gezwommen toen het schemer werd (spannend, was wel in niet diepe beek hoor...)
groeten albana

koentje
13-06-2012 om 10:56
En toch
zou ik ze niet bij elkaar laten slapen. Ik weet het niet maar dat voelt niet goed. Wat vinden de andere ouders er namelijk van? Je hebt toch een verantwoordelijkheid als dit gebeurt... onder jouw dak, bij wijze van...☺

Hopelose job
13-06-2012 om 11:00
Sex-zorgen
Ik hoef me dus geen zorgen te maken, bedankt!
Heeft er iemand leuke ideeën om te doen tijdens dat feest?
Grt

Hopelose job
13-06-2012 om 16:11
Ik?! een puber!?
Haha, nee sorry!
Bedankt voor alle reacties en ik ga zeker praten.
Dank jullie wel!