Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
29-08-2012 om 09:46
Dochter had gisteren introductiedag, vandaag eerste echte schooldag met rooster. Had zelf helemaal haar tas ingepakt (gisteren al).
Vanochtend vraag ik maar even of ze behalve haar boeken ook schriften heeft ingepakt.
"Moet dat dan?"
Ahh... ach is misschien wel handig .
29-08-2012 om 15:17
Tip voor je dochter
Aah, lief he? Een tip voor je dochter: steek de schriften achter de rand van het kaft voorin het boek of gewoon in het boek. Kun je ze ook niet vergeten!
30-08-2012 om 14:52
Spannend he
Mijn zoon gaat maandag beginnen om de middelbare school. Alleen maandagmiddag mentoruur en dan dinsdag aan het einde van de ochtend naar school voor het kennismakingsgebeuren. Ze overnachten 1 nacht op school en we zien hem dus pas woensdag weer terug. Gisteren via de mail het rooster voor de eerste week gekregen. Hij krijgt er nu wel heel veel zin in en is ook een beetje zenuwachtig (zei hij).
Ik hoop dat hij het geweldig krijgt.