Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Btsmoeder

Btsmoeder

08-10-2018 om 21:44

BTS geen kaartjes

Al maanden en maanden gaat het hier elke dag over bts-kaartjes die mijn 17-jarige dochter niet heeft kunnen bemachtigen voor zaterdag as.
Events, elke dag op ticketswap, meedoen met loten. En minimaal 2x per week in tranen en zwaar teleurgesteld als ze weer heeft misgegrepen op ticketswap. Ik heb haar meerdere malen gewaarschuwd voor sites waar ze je voor 500 euro nepkaartjes aanbieden.
Nu is er weer een of andere aktie van een groot elektronicaconcern: ze verloten twee kaartjes, ze zit de hele dag online te wachten, volkomen onaanspreekbaar. Nu moeten ze iets kopen voor 30 euro, dan wordt de kans op een prijs groter. Ze doet het van haar eigen geld hoor, maar ze zitten daar met duizenden meiden mee te doen, en dat voor twee kaartjes! Volgens mij mag dat niet eens, wat een vuile afzetterij
En komend weekend de hort op met vriendinnen om ze te spotten, bij hotels voor de deur liggen, hup naar Schiphol en natuurlijk naar de Ziggodome waar ze toch niet naar binnen kan.
Het is een verstandige meid, en die jongens dansen ook best leuk hoor, en ze heeft best een goeie smaak maar hier is ze volkomen de draad kwijt. Wat zal ik blij zijn als dat k*t-concert geweest is zaterdag en die jongens weer in het vliegtuig zitten. Heb ik mn kind weer terug. Sorry hoor, moest t alleen maar ff kwijt.

Moeder

Moeder

08-10-2018 om 22:28

mijn dochter

van net 18 jaar wilde eerst ook naar dit concert gaan, maar toen ze de (gewone) prijs van de kaartjes zag hoefde het voor haar al niet meer, gelukkig!

Ik moet wel zeggen dat ik dat gedram van maanden en maanden zeuren en treuren vanwege die kaartjes niet zou trekken, en zeker niet van een 17-jarige.
Maar dat terzijde.

Sterkte ermee tot komende zondag!

BTSmoeder

BTSmoeder

08-10-2018 om 22:42

Moeder

Er valt niks te trekken en elk gevoel voor realiteit is weg bij haar.
Het hier opschrijven helpt wel moet ik zeggen.
En misschien mag ik blij zijn dat het een paar onbereikbare bakvis-idolen zijn en niet een of andere foute gast van school of uit de buurt

Phryne Fisher

Phryne Fisher

08-10-2018 om 22:50

Bizar

De eerste verkoop ging al niet eerlijk. Mijn zwager had binnen een minuut na opening zijn bestelling ingevoerd, kreeg een foutmelding bij de betaling, en een minuut later was het uitverkocht. Direct daarna wel kaartjes beschikbaar voor de veelvoudige prijs.

Btsmoeder

Btsmoeder

09-10-2018 om 02:46

Phryne

Klopt, die verkoop ging al raar. Heb je dat verhaal van ze gehoord bij de VN? Over hoe fijn het is als je jong bent om jezelf te zijn, grrrr.... Ze zat er met tranen in haar ogen naar te luisteren. Het is zo vreselijk ongeloofwaardig en nep, allemaal marketing en reclame voor hun album.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.