Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Bloemetje11

Bloemetje11

13-05-2011 om 18:21

Cadeau 12-jarig meisje

Beste lezers,
Wie weet een leuk cadeau voor mijn bijna 12-jarige dochter ? Ze zit een beetje in een tussenleeftijd en vindt veel dingen kinderachtig, maar ze weet ook weer niet wat ze dan wel wil krijgen. Een mobieltje, Ipod en WII spelletjes heeft ze al. Ze is inmiddels een brugpieper maar speelt ook graag buiten met de buurkids die nog in groep 8 zitten. Ik vind het zo moeilijk een passend cadeau te verzinnen en kom eigenlijk niet verder dan wat spulletjes voor haar kamer.
Maar misschien is er hier iemand met leuke ideeen ?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maan.

maan.

13-05-2011 om 19:06

Tijdschriftbon?

mijn dochter was erg blij met de tijdschriftbon die ze van oma kreeg, zo kon ze een kortdurend abonnementje op de tina nemen. van een schoolvriendin had ze het meiden-magazine gekregen vond ze ook erg leuk ook omdat er toen oorbellen bij zaten. Ohja ook nog een erg leuke usb-stick gekregen.

ik denk qua leeftijd dat je het inderdaad in make-upjes of gadgets zult gaan vinden.

Sancy

Sancy

13-05-2011 om 19:16

Hier

heb ik dochter (ook bijna 12) even gevraagd wat zij zou aanraden. Nou, volgens haar maak je je dochter blij met een Nintendo DSi XL (maar NIET met 3D waarschuwt dochter erbij) of als dat te duur is, een boek.
Weet ik alvast wat míjn dochter wil over een maand

Holiday

Holiday

13-05-2011 om 19:56

Misschien..

Een mooi zilveren kettinkje. Een keer vliegen in een zweefvliegtuig. Een cavia/tamme ratjes/puppie/ander leuk beest. Een cursus of workshop (hobby, dansen). Een nieuwe fiets. Een bijzondere tas. Allemaal gekleurde kussentjes voor op haar bed met een nieuwe dekbedhoes.Een weekend helemaal alleen met papa of mama naar Parijs.Kleding/schoenen die je anders niet zou kopen. Een spaarrekening.

Annet

Annet

13-05-2011 om 20:02

Paar ideeën

toilettas, kleine rugzak voor uitstapjes en excursies met school (dus niet de dagelijkse schoolrugzak), grappige fineliners, correctiestiften, highlighters (die geven pubers elkaar ook als cadeau), doosje voor oorbellen, ipod tasje, make up, een leuke dvd, 1e deel boek twilight, bordspel voor 12+, sieraden, muziek, magnetische fotolijstjes, fotoalbum van haar leven van 0-12 jaar, bioscoopbon, bon voor ... keer dat je moeder je kamer opruimt, of je lunch klaarmaakt. Coole tas voor naar het sporten, zonnebril, strandhanddoek met populair thema.

Met dank aan 13,5 jarige dochter.....

Bloemetje11

Bloemetje11

13-05-2011 om 22:18

Fijn!

O, wat ben ik hier weer blij mee ! Er zitten zulke leuke dingen bij. Tja, waarom kwam ik daar zelf niet op...... Tijdschriftenbon, magnetische fotolijstjes, biosbon, leuke sporttas en nog veel meer. Ze is nog niet van de make up, maar ik heb nu al heel veel ideeen gekregen.
Dank jullie wel allemaal.

joer

joer

14-05-2011 om 12:53

Mini badspulletjes

Hier altijd een succes bij verjaardagen...

Van die mini flesjes badschuim, shampoo, deo.

Elke dag met een ander luchtje onder de douche!

Leuk inpakken in doorzichtig folie en kleurige slingertjes.

JOER.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.