Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Cadeautip voor 16 jarige dochter

Onze dochter wordt volgende maand 16, maar wat gaan we dit jaar geven.
Ik ben een beetje inspiratieloos en zelf weet ze het ook niet.
Geld of een bon vind ze niet leuk om te krijgen wat ik ook wel begrijp maar wat dan.
Maar misschien hebben jullie een idee? 
Of wat geven jullie je meiden van die leeftijd.


OrganicDeer76

OrganicDeer76

24-09-2021 om 10:13

Hier hetzelfde en ook zelfde leeftijd. Hier in ieder geval geld of bon (hunkemoller) 
Ze is ook komend jaar klaar met school dus dan een mooie gouden ring als examen kado. 

Een lunch met het gezin of alleen met jou en een beste vriendin, of ander uitje? Ik zeg maar wat 'Madame Tussauds' of "Amsterdam Dungeon" of een escaperoom. Of juist iets sportiefs, naar een klimbos. Of naar eens strandtent met strandwandeling? Dus geen geld of bon, maar een belevenis die je als verrassing voor haar organiseert en betaalt. Desnoods daar naderhand nog een fotoboekje van maken als herinnering.

Ik heb mijn kinderen vanaf hun 14de geen tastbare cadeaus meer gegeven maar belevenissen. Paardrijtochten over het strand, karten, enz

Perelien

Perelien

24-09-2021 om 11:15 Topicstarter

Ik had het gister toevallig over indoorskydiven, maar ze wilt dus ook wat tastbaars. Misschien een sieraad, maar dat is ook zo persoonlijk. Of een juweliersbon? 
Wat een luxeprobleem ook 

Nieuwe fiets/brommer?

Doen jullie aan cadeaus met kerst en/of sinterklaas? Had ze toen iets op haar lijstje staan wat ze uiteindelijk niet gekregen heeft?

Je kunt toch samen een sieraad uitzoeken? 

Ik ging vaak met mijn moeder mooie laarzen uitzoeken. Of een sieraad uitzoeken is ook leuk. En dan om uit te pakken wat lekkere chocolade, badbom, tijdschrift enzo? Leuke sieraden van de six ofzo kan je wel zo meenemen want zijn niet te duur, idem voor een mooie shawl. Zonnebril nog een idee? Leuk boek? Opschrijfboekje? 

Goede skates,  mascara, enkelbandje, oorbellen, zakmes, parfum, houtsnippers voor kampvuur, tondel. Wat dingen die mijn dochter op die leeftijd kreeg.

vaak vinden meiden van deze leeftijd, mits ze ervan houden natuurlijk, luxe make-up ook heel leuk. Bijvoorbeeld van de douglas een Chanel lipgloss of Dior mascara ofzo. Een mooie tas maak ik ook mijn meiden blij mee. Of die schoenen die je normaal net te duur vind toch samen uitzoeken. Of een mooie ketting of oorbellen. 

Ik zou ook zeggen samen een sieraad uitzoeken. 
Maak er een leuke middag van samen.

Een gelnagellak set met lamp etc? 

Dagje shoppen op jouw kosten?

Ik heb dochter van 16 dit jaar een horloge gegeven (had ze wel zelf uitgezocht). Van oma kreeg ze een platenspeler en lp's.
Het jaar ervoor wilde ze een Zoemini printer.
Verder kan ik haar ook altijd wel blij maken met boeken en met knutsel/handwerkspullen. Zoals borduurgaren, dure viltstiften, kleurboek voor volwassenen, dat soort dingen. En plantjes voor op haar kamer.

Haarverf, games, bioscoopbon, longboard, keyboard, mooi doosje bonbons, tekentablet, lekker dekentje, happy socks ... heeft ze een hobby? 

Ik heb ook al een paar keer een goede koptelefoon gegeven. Heb ik zelf ook lol van 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.