Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

cadeautjes voor pubers onder de boom

dag
mijn vriend viert Kerstavond met zijn twee zonen (15 en 18) bij ons. Traditie bij mij is dat Kerst en niet Sint gevierd wordt, ik wil dus ook voor iedereen cadeautjes onder de boom. En ik (en vader) hebben geen idee. Hobbies: gamen (wordt trouwens zeer ontmoedigd door vader), ze hebben net een hond. Ze hebben een eigen sloepje... Pfff weet het ook niet.
Met een boek maak ik ze niet blij, het zijn geen lezers. Mijn budget is ongeveer 30€ per kind.
wie weet raad?
Sini

Jamie

Jamie

14-12-2015 om 19:09

puzzel

Laatst via een andere vraag kwam ik op een zeer moeilijke 3d puzzel, misschien is dat wat? http://www.ouders.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/echt-moeilijke-3d-puzzel de cast puzzels hebben een aanduiding van de waarde.

Verder: een spel wat jullie met z'n allen kunnen doen wellicht?

Elfje65

Elfje65

14-12-2015 om 19:17

Gewoon een game

Je wil ze toch een plezier doen?

Jellybean challenge

Was hier n groot succes voor de jongens. Of de kerst jellybeans met smaken zoals eggnog, pumpkin pie, hot chocolate enzo. Goed voor n avond hilariteit. N muts voor als t koud wordt, een sjaal?

Sinilind

Sinilind

14-12-2015 om 19:58 Topicstarter

Elfje

Alsvader tegen is ga ik er niet tegenin lijkt mij.
Sini

Inanna

Inanna

14-12-2015 om 20:11

game merchandise?

Ik weet niet of vader dat liever ook niet wil, maar mijn zoon wordt ook wel blij van merchandise van games die hij graag speelt, een t-shirt, een poppetje om op zijn kamer te zetten, een sleutelhanger, dat soort spul.
Verder krijg zoon iets van douchegel en een t-shirt dat ik bij de Large heb besteld.
Misschien een bioscoopbon ofzo?

neteret mut

neteret mut

14-12-2015 om 20:12

beker

speciaal duidelijk voor iemand, thermosbeker (om mee te nemen in de sloep),handschoenen met van die topjes waarmee je nog steeds een gsm kunt bedienen, luidsprekertje voor gsm

Pirata

Pirata

14-12-2015 om 20:15

koptelefoon

Koptelefoon viel hier in de smaak. Een reistas, een verrekijker.

Koptelefoon

Een goede kwaliteit koptelefoon of oortjes.
bioscoopbon
Sportieve schaatsmuts

angel3

angel3

14-12-2015 om 20:52

Uitstapjes

Kaartjes voor pretpark?
Kleding bon?
Lekker luchtje?

Nutella

Ik had voor de puber van de verkering een Nutella kookboek met Sinterklaas gekocht. Hij vond het echt de bom en heeft zelfs al meerdere dingen gemaakt! En een biosbon.

http://www.bol.com/nl/p/bijna-100-recepten-met-nutella/9200000015580905?Referrer=ADVNLGOO002008J-G-24476432415-S-73702945212-9200000015580905

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.