Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Eva

Eva

02-07-2012 om 21:13

Dagbesteding 13 jarige omgeving hilversum

Aangezien wij moeten werken en puberdochter al vakantie heeft ben ik op zoek naar dagbesteding rondom Utrecht/Hilversum.

Dochterlief wil niet blijven slapen, dus geen zomerkamp, maar ik dacht iets van een dagkamp. Ik vind echter niets via internet in die richting voor een puber.

Wie heeft ervaring en/of goede tips?

Groet, Eva

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Annet

Annet

02-07-2012 om 22:24

Er zijn allerlei sportkampen, is dat wat?

Daar zitten ook dagkampen bij. Variërend van 1 sport tot allerlei sporten in 1 kamp

Marie

Marie

02-07-2012 om 22:45

Thuisblijven?

Hallo
Hier blijven de pubers gewoon thuis als ik moet werken in de vakanties. Vinden ze heerlijk - lekker even niks. Uitslapen, omhangen, etc.
Ze gaan wel een week op ponykamp en wij gaan nog 1 week samen op vakantie.
Maar dat is eigenlijk geen antwoord op je vraag.
Hoe deed je dat trouwens vorige vakanties? of ging ze toen nog naar de BSO ofzo?
groetjes

Marie

Marie

02-07-2012 om 22:48

Eerder draadje

Hoi
Een zelfde soort vraag is een week geleden ofzo hier ook behandeld trouwens:
http://www.ouders.nl/cgi-bin/TMMforum/NFshowpost.cgi?sinds=10&template=1&actueel=1&archief=0&thread=175469&forumsel=10&forum=10&post=2888888

mix

mix

02-07-2012 om 23:17

Wordt

er via de gemeente niets georganiseerd? Misschien even via de site van de gemeente utrecht/hilversum kijken.

Sawo

Sawo

03-07-2012 om 14:53

Http://www.nationalesportkampen.nl/

allerlei sportkampen ook dagkampen bv multisport.

Eva

Eva

03-07-2012 om 18:33

Bedankt

voor jullie tips.

Helaas vind mijn puber het niet gezellig om bank te hangen. Een paar dagen is ok, maar dan is het wel klaar.

Vorig jaar had ze minder vakantie (basisschool), maar nu heeft ze al anderhalve week dat ze 1 blokuur naar school moet voor de eindtoets en de rest van de dag is ze vrij. Waardeloos is dat. Dus voor haar gevoel stelt school al weinig voor.

Ze gaat al een week op kamp, en wij hebben ook ruim vakantie maar het zou zo leuk zijn wanneer ze iets actiefs zou kunnen doen.

Via de gemeente is t/m 12 jaar, en de week die ik voor ogen heb (14 juli) wordt er eigenlijk voor de leeftijd van mijn puber niets georganiseerd. De sportkampen zijn veelal in augustus.

Ik had het eerdere draadje ook gezien (na posting) en heb daar ook even gesnuffeld.

Oplossing heb ik nog niet, maar het zoeken gaat door

Vera*

Vera*

03-07-2012 om 19:19

Tja

Ik denk dat er niet zo veel keus is als
je dochter niet wilt blijven slapen.
Ze wil niet bank hangen maar ook niet slapen. P
Probeer anders toch een leuk kamp, er is zoveel leuks.

Sawo

Sawo

03-07-2012 om 19:56

Werken iets organsieren

Hoi Eva

Denk ook eens aan iets leuks organiseren voor de buurtkinderen bv samen met vriendinnetje, bv olympische spelen, taartbakwedstrijd enz. Kamperen in de tuin. De mijn hebben ook wel gewerkt. Bv samen beginnen aan iets te verven (bij ons trap maar kan ook iets buiten zijn) en dan alleen afmaken. Mooi schilderij maken. Foto rapportage van vakantie. Computerspelletje zelf ontwerpen (bv gamemaker) zelf een animatie maken.
waar houd ze van?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.