Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Pas

Pas

23-06-2020 om 09:37

Diplomauitreiking

Mijn zoon (17) heeft binnenkort zijn diplomauitreiking. Een belangrijke gebeurtenis. Ik vroeg mij af wat jullie zonen daarvoor aantrokken?

Pirata

Pirata

23-06-2020 om 09:41

Heu

Een spijkerbroek en een polo (net als altijd).
Ik heb toen ook mooie pakken en feestjurken gezien, maar niet iedereen deed dat.

Esther

Esther

23-06-2020 om 10:04

Wisselend

Dochter ging in een mooi broekpak, vriendinnen ook in zoiets of een mooie jurk. Een jongen uit de vriendenkring in pak, maar dat was de enige. De rest nette spijkerbroek en een bloes of polo. Maar ik zag ook afgeknipte spijkerbroeken en verwassen t-shirts, gothic outfit en galajurken. Kortom, alles kan, als het maar past bij je zoon en eventueel de groep vrienden/vriendinnen.

Merel

Merel

23-06-2020 om 10:22

een pak

Zoon wilde heel graag een pak aan terwijl het hem normaal amper wat interesseert (kleding) dus ik vond het ook wel leuk om dat samen met hem te kopen (gewoon H&M hoor)
Maar als het nu een uitreiking is zoals bijv. een drive-in ofzo, dan zou ik er minder werk van maken. (tenzij zoon dat zelf nog steeds graag wil)
En bij hem op school had bijna iedere jongen een pak aan, of nette broek met jasje.

ElenaH

ElenaH

23-06-2020 om 10:41

Netjes

Sommige jongens dragen een pak (desnoods zo'n lollige met vrolijke strepen), sommige komen in spijkerbroek met wel met een nette blouse. Ik ken één jongen die vorig jaar in korte broek kwam, maar wel met blouse, stropdas en jasje. Heel leuk.

De meiden bijna allemaal in jurk of nette jumpsuit.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

23-06-2020 om 11:04

Hier

Dochter krijgt haar diploma nu in een drive thru met een professionele fotograaf. Ik heb begrepen dat de meesten nu in hun gala kleding gaan. Dus ook de heren op sjiek. En vermoedelijk ook met bijzonder vervoer.

bicyclette

bicyclette

23-06-2020 om 11:55

pantalon en overhemd

Zoon ging in pantalon en overhemd. Het was bloedheet, anders had hij ook het bijpassende colbert aangedaan. Vrijwel iedereen had zich er echt op gekleed.

Andere zoon paar jaar eerder: spijkerbroek. Maar dat was op vavo, en gewoon diploma ophalen in een klaslokaal.

Maro

Maro

23-06-2020 om 12:29

zoon

Had een nette spijkerbroek en een wit overhemd met daaronder een wit shirt aan. Ik heb nog geprobeerd hem in een colbertje te krijgen maar dat vond hij flauwekul. was ook wel heet. En hij had gelijk: vrijwel niemand had dat aan

Gala

Bij mij op school hebben we de geslaagden uitgenodigd om in hun gala-outfit te komen, mits al aangeschaft, en met speciaal vervoer, ook als bij gala. Alle auto’s verzamelen op een plek vlak bij school, dan langzaam er heen rijden en uitstappen/poseren voor de fotograaf. Daarna naar binnen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.