Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
16-10-2012 om 16:31
Ik ben al een aantal jaren gescheiden en mijn exman en ik hebben co-ouderschap voor onze kinderen.
Sinds een jaar heeft mijn ex een vriendin waarmee hij samenwoont. Dit geeft veel problemen met dochter van 15 jaar. Gaat met veel ruzie steeds daar weg om vervolgens mij bij te gaan zitten. Ik probeer steeds te bemiddelen en haar weer terug te sturen. Na 2 weken gaat het steeds weer fout. Ik word er zelf een beetje moedeloos van, omdat ze beiden schuld hebben. Exman verwijt mij dat ik steeds de deur voor haar open doe, en dochterlief verwijt mij dat ik haar steeds weer terug stuur.
Iemand ervaring hiermee en die mij dan tips kan geven hiermee om te gaan?
16-10-2012 om 21:51
Hier ook gehad
Ik heb mijn zoons weer teruggestuurd met de mededeling dat dit tussen hun en hun vader is, en dat ik me daar niet mee bemoeide. En ik heb mijn ex opgebeld en gezegd dat als hij niet wil dat ze naar mij toe gaan in "zijn" weekend hij daar zelf maar voor moet zorgen. Bemiddelen heeft geen zin, daar geef je ze beide alleen maar een zondebok en komen ze er nooit uit.
Gr. Poezie.