Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Daniel67

Daniel67

20-08-2010 om 11:14

Dochter van 14 en is lesbisch

mijn dochter is lesbisch, persoonlijk geen probleem maar de ouders van haar vriendin hebben daar geen begrip voor, en niet alleen van hun maar van veel ouders is het niet aanvaard dat hun kinderen lesbisch zijn

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja en?

Helaas zijn veel mensen zo.

Niks 'nou en'

Het is verdrietig als je merkt dat je kind niet geaccepteerd wordt.
Of dat nou vanwege intelligentie, gedrag, huidskleur, geaardheid of gewoon een aparte hobby is - het raakt je als ouder veel erger dan wanneer mensen jou niet moeten!

Kaaskopje

Kaaskopje

20-08-2010 om 22:13

Heb ik geen begrip voor

Ik heb nooit begrepen dat ouders hun kind niet accepteren als het homo of lesbisch blijkt te zijn.

Balletmama76

Balletmama76

21-08-2010 om 13:05

Eigenlijk kan je maar een ding doen

Je dochter zal altijd mensen tegen komen, die haar sexuele geaardheid niet accepteren. Dat is helaas een feit.

Maar je kan haar wel het zelfstvertrouwen geven om met dat soort afkeurende reacties om te gaan. En de meiden laten zien, dat ze bij jouw altijd terecht kunnen, dus ja, ook haar vriendin, die helaas thuis niet accepteerd wordt omwille van haar neiging.

Steun

Helaas zijn er heel veel mensen in de wereld die zo denken als je dochters schoonouders.
Ik denk dat het heel belangrijk is dat het stelletje weet dat JIJ ze wel accepteert en steunt. Wees gewoon ook lieve ouders voor je schoondochter.

De wereld kun je nou eenmaal niet veranderen, maar hoe je zelf in de wereld staat wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.