Mar
11-03-2013 om 22:45
Dochter wil niet alleen naar justin bieber concert, hoe vind je iemand om mee te gaan?
Mijn dochter van bijna 13 is echte Justin Bieber fan! Ze wil dolgraag naar zijn concert op 13 april in Gelredome, maar niet alleen natuurlijk. Het probleem is dat haar shoolvriendinnen al eerder kaarten hadden gekocht. Ze kan geen kaartje meer vinden in dezelfde rij. Nu willen we toch twee kaartjes kopen mits ze met iemand anders zou kunnen gaan, maar met wie? Verder zijn er hier geen Bieber fans in de buurt. Hoe en waar vindt ze een mede-fan, een meisje in dezelfde leeftijd waarmee ze samen zou kunnen gaan? Hoe ga ik dat aanpakken? Want ze wil dolgraag gaan! En dat begrijp ik helemaal! Tips gevraagd! Gr. Mar

Brianna F
11-03-2013 om 23:10
Zelf meegaan?
Meneer F is eens met oudste mee geweest naar Backstreet Boys concert in Arena. Omdat dochter zo ontzettend graag wilde en niemand had om mee te gaan. Ze was hem eeuwig dankbaar.

wil40
11-03-2013 om 23:20
Sport/andere vereniging
Heeft ze nog meer contacten buiten school? Iemand van de sportclub of buurmeisje. Zo niet dan zou ik ook zelf meegaan en er samen een leuke dag van maken. Ik zou gewoon 2 kaartjes kopen zodat je dochter in ieder geval kan gaan en de komende maand bekijken wie er mee gaat.

Mar
12-03-2013 om 10:42
Niemand in de omgeving
Hoi ladies,
Nee, we kunnen echt niemand in de omgeving bedenken die mee wil of mee mag, of ze hebben al kaartjes. Natuurlijk wil ik wel meegaan, maar dat vind ze zelf niet zo leuk! Wil graag met andere meiden natuurlijk, niet met je moeder..
Zal ik ergens een oproepje voor een vriendinnetje plaatsen? Want ook al kennen ze elkaar dan niet, de overeenkomst, fan van Justin, lijkt me genoeg! Gr Mar

bibi63
12-03-2013 om 15:10
Site
Kijk eens op de site www.justinbieber.nl. Ik zag daar al verschillende georganiseerde bustours. Wellicht ook een forum o.i.d. op die site waar je in contact kan komen met anderen.
Gr. Bibi

Sawo
12-03-2013 om 15:45
Legale kaarten
Hoi Mar
Pas wel op dat je legale kaarten koopt want de rechtstreekse verkoop is al afgelopen. Dus er zijn allen nog wederverkopers en die zijn niet allemaal betrouwbaar.

Fiorucci
13-03-2013 om 15:42
Hmm..
Over Eventim zijn de meningen verdeeld, zie ik als ik google. Ik koop alleen tickets bij erkende verkooppunten.

skik
13-03-2013 om 16:47
Niet zo hmm
Dit verkooppunt staat als (enige) link genoemd op de site van Gelredome. Lijkt me wel een erkend verkooppunt.
skik

Jesse_1
13-03-2013 om 21:01
Erkend verkooppunt
Eventim is een erkend verkooppunt volgens mij hoor!
Nu hebben wij hier geen dochters, maar een 13-jarig meisje met een vreemde (ook voor haar) naar een concert laten gaan, ik weet niet of ik daar al aan toe zou zijn

Fiorucci
14-03-2013 om 07:13
Jesse
Inderdaad, ik zou dan liever zelf mee gaan. Zo ga ik met mijn dochter naar Black Veil Brides in april voor de tweede keer, en Asking Alexandria was ook erg gezellig.

Fiorucci
14-03-2013 om 07:14
Verkooppunten
Als je al kiest voor andere verkoopppunten, zorg dan in ieder geval dat het een site is waar je gelijk zelf je tickets kunt uitprinten.

Tinus_p
15-03-2013 om 16:46
Black veil brides
Fiorucci:
"Inderdaad, ik zou dan liever zelf mee gaan. Zo ga ik met mijn dochter naar Black Veil Brides in april voor de tweede keer, en Asking Alexandria was ook erg gezellig."
Aiai, hier een jaloerse puber. Ik weiger mee te gaan naar BVB of AA, en alleen mag hij niet. Ik ben wel naar Green Day meegeweest -dat was best vermakelijk

Fiorucci
15-03-2013 om 18:51
Tinus ot
In het voorprogramma van BVB speelde Yashin, een aangename verrassing! AA was ook best goed,overigens. En echt, het is zo enig om drie meiskes van 12 jaar het ene moment te zien headbangen, om vervolgens om te kijken of de moeders er nog wel staan, daar achterin..)