Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Bibi Akkerman

Bibi Akkerman

25-11-2010 om 17:32

Enquête voor ouders van kinderen 10-16 jaar

In het kader van onze opleiding Communicatie aan de NHL te Leeuwarden zijn wij, Floor Hannewijk, Bibi Akkerman en Petra Koops van't Jagt een onderzoek gestart. Wij willen graag vaststellen wat ouders van kinderen in de leeftijd 10 t/m 16 jaar afweten van cybersex en wat het gedrag van hun kinderen op internet is.
Een aantal onderzoeksvragen kunnen wij nog niet beantwoorden. Daarvoor hebben wij u hulp nodig. Wij willen u dan ook vragen om deze enquete in te vullen.
Het invullen van deze vragen zal ongeveer 5 minuten tijd kosten.
De gegevens van deze enquête zullen alleen voor school worden gebruikt, ons doel is om een fictief communicatieplan te schrijven voor de stichting MijnKindOnline. Uw gegevens zullen verder nergens voor gebruikt worden en het is helemaal anoniem.

Er is toestemming van de Forumredactie om deze enquête te plaatsen.

Dit is de link van de enquête; https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEI5VDJLb2g2RmF1YjVpcDlZTTlmM1E6MQ#gid=0

Alvast hartelijk bedankt voor uw medewerking,
Bibi Akkerman

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bibi Akkerman

Bibi Akkerman

25-11-2010 om 17:42

Reageren kan tot maandag

Er kan trouwens tot maandagavond gereageerd worden, aangezien we dinsdagochtend al onze resultaten moet verwerken. Bedankt!

sneeuwschuivertje

sneeuwschuivertje

26-11-2010 om 11:37

Irritant

Niet perse vanwege deze vragenlijst hoor, maar ik vind het forum een stuk mooier zonder betaalde berichten, enquetes of onderzoeken van studenten.

Ik snap dat dit forum een prettig doelwit is voor dit soort acties, maar ik negeer ze eigenlijk altijd. Behalve dit keer dan

Heb je een filter op je telefoon, een spamverdelger, een sticker op je brievenbus, een popupfilter op je pc.....

Waardeloos. Dus ik blijf ze gewoon steevast negeren.

Dat wilde ik maar gezegd hebben

Maxime.M

Maxime.M

26-11-2010 om 13:28

Reageren

meestal reageer ik niet omdat net als Pelle al constateert mijn antwoorden er nooit tussen staan. Dus meestal zit ik al bij vraag 1 van tja...geen van deze antwoorden is het, en dat gaat dan zo maar door.
Misschien wat meer werk voor de enqueteurs, maar kunnen ze er geen vrij in te vullen vakje bijzetten, iets van : Anders;........... en dan kan je wat invullen.
Dit zie ik namelijk ook wel bij enquetes

Ik ben het met pelle eens

maar het zijn nog studenten die moeten leren enquêtes af te nemen. .

Immers als ze het zouden kunnen en weten hoefden ze het niet te leren en waren het geen studenten

Iets meer vriendelijkheid is wel fijn denk ik

Bibi Akkerman

Bibi Akkerman

26-11-2010 om 16:20

Reacties

Wij moeten het enqueteren inderdaad nog leren. Wij zijn dit jaar net begonnen met de studie Communicatie dus dit is ook allemaal nog nieuw voor ons. Als u nog vragen/opmerkingen/kritiek heeft kunt u mij ook mailen op [email protected]

kaatje66

kaatje66

26-11-2010 om 20:30

Gnoomer

Ik zal wel niet van deze tijd zijn. Maar wat is een gnoomer. Google levert niks op. Ik heb wel een vermoeden denk ik maar weet het niet zeker.
Dit was dus een vraag uit de enquete.

kaatje66

kaatje66

26-11-2010 om 20:32

Foutje (groomer)

Het moet groomer zijn.

Tirza G.

Tirza G.

27-11-2010 om 13:01

Tjonge

Mijn zus groomt al jaren. In de paardensport. Daar heet dat gewoon echt zo

Tirza

emma43

emma43

28-11-2010 om 09:04

Inderdaad tirza(ot)

Ik had dit draadje niet gelezen,ik dacht wat een rare wending,van een enquête voor ouders naar de paardensport!

Bibi Akkerman

Bibi Akkerman

28-11-2010 om 11:34

Bekendheid groomer

Daarom staat deze vraag ook in de enquête. We moeten ook een middel maken om mee te communiceren, dus het was meer om de bekendheid van het woord 'groomer' te testen. Dit woord werd namelijk in ons college gebruikt, maar wij wisten zelf ook niet wat het was. Hieruit kunnen we opmaken of we het woord voor op bijvoorbeeld een poster kunnen gebruiken of niet...

Tirza G.

Tirza G.

28-11-2010 om 12:00

Nou bibi

Hier, Zeeland, betekent het echt iets anders. Hier staan paarden iets dichter bij de belevingswereld van jonge meisjes dan pedo's. En gelukkig maar. Ik ken de omschrijving wél, ik dacht (maar wie ben ik) dat dat meer het "verleidingstraject" genoemd werd. Inderdaad, het 'lokken' dus.

Tirza

En hier in een engelstalige omgeving

Wordt het wérkwoord 'to groom vaak gebruikt. De kat doet het als ze op een rustig plekje zit, en geen mens gaat hier niet 'well groomed' de deur uit.
Ik ken het inderdaad ook van paarden en honden.

Heeft het dan nog een andere betekenis?

Bibi Akkerman

Bibi Akkerman

29-11-2010 om 22:08

Bedankt

Het woord 'groomen' hebben wij in ons college gekregen als ander woord voor pedofiel, internetcrimineel, iets in die context. Het is in ieder geval duidelijk dat we niet woord niet op posters kunnen gebruiken, dit zou voor veel verwarring zorgen

Iedereen die heeft gereageerd en de enquête heeft ingevuld; bedankt!

Pelle

Hmzz, je hebt een punt. Ik ben vaak wat te mild. aaaaaach ze kunnen er niets aan doen. Inderdaad, als ze vlak voor het afstuderen zitten dan mag je wat meer creativiteit verwachten. Het maken van enquêtes is niet eenvoudig weet ik uit ervaring. Ooit heb ik er 1 gehouden. Het is lastig om vragen te stellen waarvan de antwoorden de hele lading dekken. Dus je doet er een blanco blaadje bij: Aanvullingen kunt u hier kwijt

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.