Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Examens 2023

Doet je kind examen dit jaar of ben je op een andere manier betrokken. Klets mee! 


hier ook geslaagd!! Wat een opluchting en feest!

Yeah!!! Hier ook geslaagd!!  Zooooo blij en trots!! De vlag met tas hangt, fam en vrienden zijn geweest. Feestje dus, en zo welverdiend 

Ook aan iedereen die ik nog niet had gefeliciteerd maar wel geslaagd is van harte proficiat!

Proficiat voor alle geslaagden!
En succes voor de mensen die nog door moeten! 

nog een keer voor de geslaagden, en de herkansers, zet m op

SuzyQFive

SuzyQFive

27-06-2023 om 15:41 Topicstarter

Mijn enige voorlopig gezakte mentorleerling heeft vrijdag haar praktijk herkanst en was toen al geslaagd 🥳. Vandaag heeft ze nog wel een theorievak herkanst om het cijfer op te halen. 
Ze was vrijdag helemaal flabbergasted toen ik vertelde dat ze al geslaagd was. Was echt zo mooi ❤️. 

We hebben daarmee 100% geslaagden op zowel basis als op kader. Van TL weten we het volgende week 🤞🏼

SuzyQFive schreef op 27-06-2023 om 15:41:

Mijn enige voorlopig gezakte mentorleerling heeft vrijdag haar praktijk herkanst en was toen al geslaagd 🥳. Vandaag heeft ze nog wel een theorievak herkanst om het cijfer op te halen.
Ze was vrijdag helemaal flabbergasted toen ik vertelde dat ze al geslaagd was. Was echt zo mooi ❤️.

We hebben daarmee 100% geslaagden op zowel basis als op kader. Van TL weten we het volgende week 🤞🏼

Altijd leuk om mensen blij te kunnen maken, het is toch heel spannend op welk niveau ze dan ook examen doen. 

Gefeliciteerd als school ook met het mooie resultaat.

Mijn 5 havo herkansers hebben het ook gehaald (oke, moet nog naar 2e correctie, maar ze hebben allemaal een ruime marge, dus komt goed)

gefeliciteerd aan de alsnog geslaagden!
Zijn er nog leerlingen/ouders die in spanning zitten?

gefeliciteerd voor de herkansers, die nu ook GESLAAGD zijn

Cindy79 schreef op 29-06-2023 om 11:29:

gefeliciteerd voor de herkansers, die nu ook GESLAAGD zijn

Volgende week pas de uitslag  volgens mij...do /6/7

Wij krijgen de uitslag pas rond eind augustus (Engeland). 

Herkansers....hoe is het gegaan? Geslaagd?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.