Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Maria

Maria

03-06-2010 om 09:00

Fan meeting tokio hotel

Hallo,

Dochter en vriendin willen in juli naar een zgn. fanmeeting die georganiseerd wordt door het "streetteam" van Tokio Hotel. Een en ander gaat plaatsvinden in De Efteling.
Het is overdag (begint om 10 uur 's morgens), is in de vakantie (eerste dag), dus van mij mogen ze. Ze gaan alleen, met een rechtstreekse trein (iig tot Den Bosch en dan met de bus), zijn mobiel bereikbaar, dus.... loslaten maar
Manlief is echter wat behoudender, vindt dat we niks weten van dat hele "streetteam", iedereen kan wel reageren of komen (leuk zo'n stel pubermeiden bij elkaar) want het staat op het internet, en iedereen kan wel wat op internet organiseren..... Afijn, dat zijn zo'n beetje zijn argumenten.
O ja, ze zijn 14.

Wat vinden jullie? Heeft man een punt? Het is (voor dochter overigens geen optie dat wij mee zouden gaan en dat snap ik van haar wel. Bovendien kost me dat ook teveel geld en tijd.

Ben heel benieuwd wat jullie zeggen.

Alvast bedankt voor de input.

Maria

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maria

Maria

03-06-2010 om 16:05

Geen mening?

Hebben jullie hier geen mening over of speelt iets dergelijks nooit bij jullie? Oef, misschien zijn wij wel een heel raar gezin......

Groet, Maria

Bastet

Bastet

03-06-2010 om 17:07

Hmm...

Ik denk dat ik het wel goed zou vinden.Ik heb even gegoogled,kennelijk is het een fanclub op hyves,die van alles organiseert voor fans van Tokio Hotel.Het vindt plaats midden in een pretpark,dat lijkt me veiliger dan bij iemand thuis die je niet kent of iets dergelijks.Ervan uitgaande dat meiden van 14 wel weten dat ze altijd bij personeel van de Efteling terecht kunnen als er wat is,zou ik er geen probleem mee hebben.
Bastet

Maylise

Maylise

04-06-2010 om 00:45

Maria

Een vriendin van mijn middelste dochter zit of zat in de organisatie van streetteam van Tokyo Hotel. Het is gewoon een soort actieve fanclub die van alles organiseren. Volgens mij heel betrouwbaar. Bovendien is het overdag, ze gaat met z'n tweeën en het is in een openbare gelegenheid dus van mij zou het sowieso wel mogen.

Maylise

Carmen

Carmen

04-06-2010 om 23:15

Wanneer is dat?

Dan weet ik dat de Efteling die dag nog drukker zal zijn dan anders, en dat ik dan in elk geval niet ga!

Carmen

Maria

Maria

07-06-2010 om 10:39

Dank

Dank voor de reacties. Maylise, ben blij dat te horen. Ik denk dat ik haar met een redelijk gerust hart laat gaan en man´s tegenstand is nu gereduceerd tot wat binnensmonds gemopper

Groet, Maria

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.