Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
28-05-2013 om 20:57
Mijn oudste zoon wordt over een maand 13 jaar en wil graag met een paar vrienden "iets leuks" doen i.p.v het standaard partijtje. Er mogen 4 vrienden mee maar nu weten we niet wat leuk zal zijn en ook nog een beetje binnen het budget kan blijven. Ik ga uit van zo rond de 17,50 p.p. Iemand leuke suggesties?
Met grote dank,
Coya
29-05-2013 om 15:47
High ropes
Wat mijn jongens vorig jaar geweldig vonden (en dit jaar gaan we dus weer) is over touwen klimmen op 8 meter hoogte. Wij waren bij saplaza in Haarlem (www.saplaza.nl) maar ik weet dat het op meerdere plekken in het land kan. Ik heb geen stoere jongens en de jongste (toen net 10) vond het de eerste keer doodeng maar daarna geweldig. Bij Saplaza heb je twee redelijk makkelijke routes en 2 moeilijke. Bij andere bedrijven weet ik het niet, maar echt een aanrader!