Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Spanga

Spanga

05-03-2012 om 16:29

Figuratie spangas

Mijn zoon mag 2 of 3 dagen een grote figuratierol spelen bij Spangas (van 8-18 uur aanwezig zijn). Hij moet daar alleen de hele dag zijn.

Misschien toevallig iemand die hier ervaring mee heeft? Tips?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Kaaskopje

Kaaskopje

05-03-2012 om 17:13

Wat leuk!

Nee geen tips helaas. Het is neem ik aan niet onder schooltijd? En zowel, dan zullen ze toch wel advies hebben hoe ze dat met andere acteurs hebben gedaan? Waar heb je tips voor nodig?

Lynna

Lynna

05-03-2012 om 20:59

Mijn zoon

In het eerste jaar van Spangas heeft mijn zoon heel wat dagen op de set rondgehangen als figurant. Hij verdiende er 5 euro per dag mee maar vond het superleuk. Enige tip: neem kaartspel mee!

Vrij

Mijn dochter speelt in een productie van Hofplein, behalve vrije voorstellingen in het theater geven ze ook voorstellingen voor basisscholen, onder schooltijd dus. Haar school geeft probleemloos vrij (dit jaar vijf dagen) maar sommige medespelers krijgen geen vrij van hun school. Het is maar net wat de school besluit, ze hoeven geen vrij te geven maar mogen het wel.

Superleuk zeg, figureren in Spangas! Daar zal mijn jongste dochter jaloers op zijn. Veel plezier!

skik

Lynna

Lynna

06-03-2012 om 17:23

Zomervakantie

Mijn zoon heeft er een paar weken van de zomervakantie aan gespendeerd. Ik heb hem er wel mee geplaagd, had hij eindelijk vakantie, ging hij alsnog op school rondlopen met een rugzak

Lynna

Lynna

07-03-2012 om 13:07

Wat leuk!

Ik heb het meteen aan dochter gestuurd, ik hoop dat ze wil. Lijkt me leuk voor haar om iets dergelijks mee te maken.

marietje2

marietje2

12-03-2012 om 16:16

Ervaring?!

Mijn dochter mag ook komen figureren, een doordeweekse schooldag van 09-18 uur waar ik eerlijk gezegd niet heel blij mee ben: we wonen een uur rijden van Amsterdam (file heen en terug), ik moet dan eigenlijk werken en dus ook vrij vragen + vrij vragen voor 2 kinderen van school.
Heeft iemand van jullie de ervaring dat dat het allemaal waard is?

ilsepilse

ilsepilse

14-03-2012 om 19:58

Figurant of rol

in reclame wordt beter betaald, zoon heeft toen in de ING reclame en Wehkamp back to school (donkere jongen met bril en neen hij draagt geen bril) reclame gespeeld maar kreeg wel rond de 100 euro vergoeding. het was gelukkig id vakantie dus hoefde geen vrij (ik ook niet).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.