Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
scrappertje

scrappertje

31-05-2011 om 08:03

Gedrag van puberende dochter

Hallo,

ik weet echt niet meer om te gaan met mijn puberende dochter. Sinds n jaar woont ze niet meer bij mij maar bij der vader, we zijn gescheiden. En eigenlijk is t sindsdien bergafwaarts met haar gegaan. Ben er pas achtergekomen dat ze veel spijbelt of dat hij haar ziek meld terwijl dat niet zo is. Punten zijn zeer slecht en haar gedrag ook. Kortom:ze doet gewoon waar ze zelf zin in heeft.Als ze hier is en ik maak n afspraak met haar van hoe laat thuis bv. dan komt ze gewoon n uur later. En zo is t met al mijn regels, ze doet waar ze zelf zin in heeft en hoe ik haar ook straf het help niks!!!Met haar vader kan ik geen contakt hebben die reageert nergens op en die gaat in haar gedrag mee. Ik zie ze steeds verder afdwalen en dat doet me zeer. Heeft er iemand n tip??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roely Hubert

Roely Hubert

31-05-2011 om 08:45

Mail

Probeer in contact te blijven met je dochter.
Het kan zijn dat ze wel ziek was. Vader heeft de dagelijkse zorg en ook hij weet dat ze naar school moet.

Wat ik heb gedaan met m`n puber dochters is lezen over dit onderwerp en praten met andere ouders.

Je dochter gaat het allemaal met je aan .......
En dat is knap lastig....
Heb vertrouwen in jezelf dat straal je dan ook naar haar uit.
En breng er wat humor in !!!!!

Warme groet uit Drenthe

scrappertje

scrappertje

31-05-2011 om 09:45

Moeilijk mee om te gaan

Hoi Roely,

klasgenootjes van haar zeiden dat ze haar bij de bios hadden gezien en buiten terwijl ze niet op school was dus ziek was ze niet...Maar ik vind het zo moeilijk om te zien dat ze helemaal afdwaald en ik kan er niks tegen doen. En ik probeer wel contakt te houden met haar maar als ik sms of bel reageerd ze niet. Als ik met haar afspreek komt ze 9 van de 10 keer niet opdagen dan word het kontakt houden al moeilijk he,

groetjes

Dobby

Dobby

31-05-2011 om 14:03

Mail

Zoek contact met school
Zij kunnen verwijzen naar school maatschappelijk werk.
Daat kun jij je zorgen neer leggen.
Twijfel niet aan jezelf. Ga ervoor !!!!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.