Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Machteld

Machteld

21-04-2017 om 20:48

Gekwetst door puber/vakantie


Machteld

Machteld

29-04-2017 om 09:01

Vakantie

We zijn nu op vakantie en op een ruzie na gaat het super. Maar....dat was dan wel weer zo'n voor mij pittige aanval van zoon op mij. Uiteindelijk allebei in tranen dit komt ook omdat ik afstand wil nemen maar mijn man die van de lieve vrede is steeds ons probeert het te laten uitpraten. Ik heb ook echt onaardige dingen gezegd kan er niet tegen dat hij in mijn ogen zo'n arrogante houding aanneemt.
Maar: de dag erna nog eens alles doorgelezen hier. Samen met man en hem rustig gesproken. Excuus gemaakt voor mijn fouten maar grens getrokken voor zijn houding.
En het allerfijnste: daarna zei hij mam, je moest is weten; we hebben zooo weinig ruzie vergeleken bij andere jongens, je hebt echt geen idee.wow.

Mooi verhaal

Machteld, mooi verhaal van jou en mooie reactie van je zoon. Het is nog niet voorbij, maar ik hoop dat het einde in zicht is.

Tsjor

Machteld

Machteld

01-05-2017 om 09:51

Dank je

Tsjor en iedereen die gereageerd heeft. Het helpt zoveel om hier je verhaal te doen.!

Aagje Helderder

Aagje Helderder

01-05-2017 om 10:27

Klinkt idd goed

wat je nu schrijft. Mooi dat het er over kon gaan en mooi dat het gesprek zo verliep.

Aagje

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.