Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
enthousiaste lezer

enthousiaste lezer

07-10-2012 om 12:25

Geweldig boek

super leuk boek voor kids van rond de 12, 13: 'Gewist' van Marco Kunst. Gaat over een jongen die vanuit een 'gecomputeriseerde, ideale stad', per ongeluk wordt verwijderd uit de stad, waar blijkt dat er nog een hele wereld is, buiten de stad.
Ben het nu ook aan het lezen! Het leest in 1 ruk uit.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lizelot

Lizelot

08-10-2012 om 08:03

Dank je

Mijn zoon is nu druk met de Grijze Jager serie.Maar Gewist ga ik hem zeker cadeau doen.Zoon kan erg in zijn gevoel kruipen,worstelt daardoor weleens met zijn gevoelens,Mooi een boek waaruit blijkt dat het fijn is allerlei gevoelens te hebben.

Niet leverbaar

Ik ken het, vind het idd een goed boek. Maar het is niet meer leverbaar, dus als je het voor iemand wil kopen, begin dan op tijd tweedehands te zoeken!

Lizelot

Lizelot

08-10-2012 om 15:27

Jammer

Ik ben meteen gaan google-en op twedehands boeken,maar kon het boek niet vinden.Op bol.com ook niet.

Blijven zoeken

Ik wilde hem een halfjaar geleden iemand cadeau geven en heb consequent iedere dag het net even afgezocht (ben je in 5 minuten mee klaar hoor). Had hem toen toch op tijd te pakken. Ken je Boekwinkeltjes.nl? En bij de Slegte kun je kijken (o die zitten ook bij Boekwinkeltjes geloof ik), bij Bol natuurlijk en op Marktplaats. Heb al vaak een niet leverbare titel toch nog te pakken gekregen. Je kunt ook een "gezocht" advertentie plaatsen op MP, heb al twee keer gehad dat iemand die in een jury had gezeten, nog wat nieuwe exemplaren had liggen voor een zacht prijsje.

Hij staat nu zelfs op mp

http://link.marktplaats.nl/597359154
Wel een biebexemplaar.

Ilva

Ilva

09-10-2012 om 10:36

Besteld in bieb

Ik had gisteren het boek opgezocht in de bibliotheek (online) en zoonlief van 12 de beschrijving laten lezen. Het leek hem geweldig. Boek was niet in onze bieb maar kon wel besteld worden. Dat gedaan dus. Hopelijk is hij er donderdag want dan zijn we toch in de buurt.

Ilva

Ilva

12-10-2012 om 17:59

Boek staat klaar

Zojuist een e-mail ontvangen van de bieb. Het boek staat klaar. Maandag zijn we in de buurt, dus dan ga we 'm ophalen. Ik ben benieuwd wat hij er van vindt.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.