Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
tonny

tonny

16-09-2012 om 19:22

Gezocht:: leuk boek voor meisje van 15

wie heeft een goeie tip. Niet te intellectueel, gewoon een leuk gezellig boek om te geven voor een verjaardag.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hungergames?

Vond ik erg mooi.

De vriendin van mijn zoon

is ook vijftien en die verslind chicklits, Sophie Kinsella en Jill Mansell. Ik weet alleen niet of het valt onder een leuk gezellig boek, het is toch een beetje veredelde bouquetreeks (en ik lees ze zelf ook dus we wisselen titels uit).

Sawo

Sawo

17-09-2012 om 10:51

Maren stoffels

Hoi tonny

De boeken van Maren Stoffels. Zelf nog een tiener schrijft heel herkenbaar. Hungergames zou ik alleen geven als je zeker weet dat ze het nog niet gelezen heeft. Hier heeft bijna elke 15e jarige dat al gelezen.
groet

Saar

Robijnrood

Deze vond mijn dochter heel leuk, heb ik haar gegeven toen ze 15 werd: http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/Ntt/robijnrood+kerstin+gier/N/0/search/true/searchType/qck/suggestedFor/robijnrood/sc/media_all/index.html?_requestid=321649

Er is een serie van drie van, de andere delen heten niet heel verrassend Saffierblauw en Smaragdgroen.

skik

tonny

tonny

17-09-2012 om 19:20

Allemaal bedankt!

De keuze van Skik heb ik overgenomen, die leek me het beste passen bij m'n nichtje.

Super dat jullie meehelpen zoeken, daar ga ik nog eens gebruik van maken

Leuk!

Ik hoop dat je nichtje er net zoveel van geniet als mijn dochter!

skik

Aïda

Aïda

18-09-2012 om 23:06

Ja de boeken van

Sophie Kinsella zijn leuk, en volgens mij kunnen die ook wel voor een 15 jarige

Maylise

Maylise

19-09-2012 om 01:17

Moeilijk

Zomaar een boek aanraden is altijd wat lastig. Met 15 zijn ze de jeugdboeken ook wel deels ontgroeid en lezen ze 'gewone'boeken. Dus dan heb je zoveel om uit te kiezen. Heb je enig idee welk genre ze leuk zou vinden? Ik zou niet iets heel populair doen zoals twilight want dat heeft ze vast al.

Maylise

Maylise

19-09-2012 om 01:24

Oeps

Ik zie dat je inmiddels al een boek hebt gekozen. Ik hoop dat het een succes is!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.