Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op

Giga ommekeer

loves1982

loves1982

30-03-2026 om 22:50 Topicstarter

Izza schreef op 30-03-2026 om 22:15:

[..]

Wat je van ieder gezinslid mag verwachten. Respectvol gedrag. To heeft een goede relatie met haar partner. Dit gedrag heeft op hem natuurlijk veel impact. En op haar broer ook. Logisch dat hij dit deelt met zijn partner. En dat zoiets een weerslag heeft op een relatie. Niemand wil een zorgenkind of problemen in huis. Ook mensen die getrouwd zijn willen dit niet. To kan het niet oplossen. Dat is voor haar ouders. Ze kan wel haar partner steunen. En natuurlijk hebben to en haar kinderen ook last van dit meisje, alle spanning in huis en straks wellicht een vervelende vakantie. Gelukkig wonen ze niet samen. En ik zou voorlopig ook daar thuis wegblijven met mijn kinderen. Misschien kan partner met zijn jongste bij to op bezoek. En proberen iets te ondernemen met de boze tiener. En anders hulp zoeken.

Precies dat dus!

loves1982

loves1982

30-03-2026 om 22:53 Topicstarter

linn19 schreef op 30-03-2026 om 22:24:

Izza je vult je eigen antwoorden voor een ander in. Ik stelde mijn vraag aan TO die kun jij niet beantwoorden.

Toch heeft ze deze prima beantwoord. 

loves1982 schreef op 30-03-2026 om 22:53:

[..]

Toch heeft ze deze prima beantwoord.

Jij hebt dus last van dit meisje zoals Izza schrijft? 

Ik vraag dit niet om je door te zagen hoor maar je vraagt zelf om tips maar ik weet nog steeds niet wat je nu voor concrete verwachtingen van dit meisje hebt. Is het genoeg als ze jou zou groeten bv of moet ze zich volgens jou niet meer volledig afzonderen, mag ze geen klik voelen met jou? 

Als je je verwachtingen niet helder hebt is het alleen klagen over een tiener, meer een klaagzang over het kind van een ander.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.