Merel Kisakallio
02-04-2012 om 16:37
Gratis e-book : het puberende brein
Kwam deze tegen via de twitter, het puberende brein. Met de laatste wetenschapelijke inzichten over onze lieve pubertjes. Misschien kan ik het ook naar mijn pubertje mailen.
Dowload is gratis. http://www.thesword.nl/gratis-e-book-het-puberende-brein.

Silone
03-04-2012 om 13:28
Klopt cobi
Voor mij had het boek ook nog wel behoorlijk ingedikt mogen worden, hoewel het technische deel mij juist wel boeide.
Het lijkt momenteel wel of oudste twee tegelijkertijd elke fase doorlopen die in het boek beschreven wordt. Ik kan nu sommig gedrag wel beter plaatsen.

Merel
03-04-2012 om 16:58
Ook
Ik heb hem ook, en ook nooit verder gekomen dan hoofdstuk 1 vermoed ik (heel weinig in ieder geval) kwam er niet doorheen of vond het niet aansprekend genoeg? (dat weet ik niet meer, ik heb dat boek al zeker 3 jaar)

mirreke
04-04-2012 om 12:17
Vraagje over hoe boek lezen op ipod
weet iemand hoe je dit boek op je ipod kunt downloaden, of via je computer op de ipod krijgt? Ik heb m nu op de computer staan, via ipod gebeurde er niks. Ik kan het ook via de bookstore van apple kopen, dan kost t 15 euro.
Maar wil het graag op de ipod kunnen lezen (via computer zie ik nu ook niets, maar ik weet wel wat ik moet installeren om t boek te kunnen lezen).
Ik heb het boek ook al naar mijn map van itunes/media gesleept, maar dan wordt het in itunes niet zichtbaar.
Iemand tips?

mirreke
04-04-2012 om 13:00
Ok was dus overbodige vraag
Alle voorgaande keren werkte de download link niet op de ipod. Geen idee waarom, misschien was t net even te druk, ik had de link via twitter binnengekregen.
Maar nu wordt dus keurig gevraagd hoe ik het boek wil lezen, en gaat het prima (op de ipod)...

mirreke
07-04-2012 om 06:09
Goed leesbaar
Nu eens geen soft psychologisch geneuzel maar concreet wetenschappelijke beschrijvingen en aanduidingen van waarom welk gedrag met een uitleg in wat voor soort onderzoek hiervoor uitsluitsel is gevonden.
Natuurlijk bevat dit boek geen handvatten hoe er als ouder mee om te gaan. Zo'n boek is het helemaal niet.
mirjam