Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Pubermoeder

Pubermoeder

26-03-2010 om 12:40

Hebben al die pubers zoveel gevoel voor drama?

Onze puber kreeg net straf en gilde hartverscheurend dat hij zelfmoord wil plegen als hij vanavond niet weg mag.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Die van mij wel

Mijn dochter zat donderdag huilend bij de psycholoog omdat ik al haar relaties verpest. Zij wou dus naar Rotterdam met een vriendin om een jonge , ook 14, op te zoeken en daar te logeren. Mooi niet dus......Tranen met tuiten en ik zou het nog zien zij zou gewoon ervandoor gaan.....Hoort erbij geloof ik.

Ja hoor

hier twee van de vier; dat zijn echte dramaqueens.
ik zeg dan ook regelmatig ( als de bui weer gesust is),je zou naar de toneelschool moeten,waar ze dan ook wel weer om kunnen lachen

Terpi

Terpi

26-03-2010 om 13:43

Ik vraag de mijne altijd....

of ik het nummer van de kindertelefoon voor hem zal intoetsen?

Toneelprijs

Als ze een prijs voor toneelspelen kon winnen had ze de hel kast al vol. Dat vind zij altijd wel grappig als ik dat zeg.

Bastet

Bastet

26-03-2010 om 15:39

Ohja

Ik wens mijn koters alledrie weleens naar de toneelschool,Groningen,of Maastricht,en dan graag intern..
Bastet

Bastet

Bastet

26-03-2010 om 18:36

Anna

Of een raspberry award??
www.razzies.com

Kaaskopje

Kaaskopje

26-03-2010 om 19:55

Periode

Er is wel een periode geweest waarin mijn dochter nogal makkelijk ´ik háát jullie!´ kon gillen. Ik reageerde daar dan tergend laconiek op.

Moontje

Moontje

26-03-2010 om 23:39

Anna

Anna, ik kom werkelijk niet meer bij om je post.
Echt wat komisch, ik zie het al helemaal voor me. En wat goed van je dat je je zo daadkrachtig hebt opgesteld Die plastic Oscar, dat zou een mooi plan zijn!

Pubermoeder

Grmbl, onze puber komt in aanmerking voor een euvre prijs.

Gistermiddag wilde hij zelfmoord plegen omdat we een financieel conflict hadden. Hij haalde alles uit de kast en wilde niet meer naar school en dreigde met zelfmoord. Ontaarde moeder als ik ben strafte met het thuishouden van hem 's avonds.

Uiteindelijk ging puberzoon naar school hevig mopperend maar toen hij thuis kwam was hij goed te pruimen en gaf me zelfs gelijk. We hebben gesproken en na wat onderhandelen kwam er een compromis. Hij mocht naar het evenement voor een uurtje en moest het eea schoonmaken voor vervangende straf.
Afspraak was van 7 tot 8, 8 uur sharp ben je thuis!
Geen puberzoon om 8 uur natuurlijk dus ik heb hem gebeld en hij kwam voor zijn doen snel thuis. Ik stuurde hem direct door naar boven voor de rest van de avond.

Hij ging te keer, zo....ik was een *** moeder en stelde me aan en overdreef. Hij had een zeer ernstige grote waffel. Nadat hij zijn kamer had verbouwt kwam hij beneden om sorry te zeggen. Ik accepteerde zijn sorry en meneer staat op en loopt naar de keuken. Pakt een glas en wil cola inschenken. Verbaasd vroeg ik hem wat hij deed. Cola inschenken....ik heb sorry gezegd dus is het toch klaar nu?

Nee dus, hij had straf en een simpel sorry is geen sanering van die straf, hoppa...het hele circus begon weer overnieuw.

We hadden gisteren een behoorlijk puberdagje. Hopelijk is er vandaag memer rust.

Hahaha ik kan dat ook niet he

Anoniem posten.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.