Ben jij eigenlijk voorbereid op het ouderschap en je baby? Dit kun je doen
Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
Veer

Veer

17-10-2019 om 05:50

Hersenschudding: activiteiten dochter

Mijn dochter van 17 heeft een hersenschudding opgelopen. Ze mag (en kan) niet naar school, niet sporten en slechts zeer beperkt op haar telefoon, ipad of tv.

Ze heeft geen idee hoe ze nu haar tijd door moet komen. Want ze is wel gewoon uit bed en kan lichte eenvoudige dingen doen, zoals een spelletje, een tosti maken oid. Ze houd niet van lezen of een luisterboek.

Ik hoop dat jullie wat ideeën hebben voor wat eenvoudige activiteiten of klusjes waar ze een tijdje leuk mee bezig kan zijn

Vast bedankt voor het meedenken!

Dees

Dees

17-10-2019 om 06:10

Diversen

Wandelen.
Stoffen, strijken, afwassen.
Toch een luisterboek of gewoon maar de radio luisteren.

Wadje

Wadje

17-10-2019 om 06:57

Hier ook

Dochter had een paar jaar geleden ook een hersenschudding en verveelde zich. Tv kijken, telefoon en lezen ging niet. Ik had nog een hele stapel Jan van Haasteren puzzels en daar heeft ze zich toen op gestort.
Ze mocht overigens wel tv en telefoon, maar ze kon het niet. Wat ze kon, mocht ook volgens de behandelend arts.

@Emma

@Emma

17-10-2019 om 07:20

Iets maken

Sieraden maken? Je hebt van die pakketten die je kunt kopen, kralendoos.
Armbandjes vlechten/knopen van borduurgaren in allerlei kleuren. Dat is een wereld apart, google maar.
Breien, haken. Ook kant en klaar in pakketten te koop.
Tekenen met waskrijtjes
Legpuzzels

Mijntje

Mijntje

17-10-2019 om 07:32

schrijven

Schrijven, een dagboek, een verhaal. Hiervoor kan je ook dagdromen (ook rustig)
Of tekenen, gewoon vrij, of een kleurboek of mandela's.
Beetje koken.

Sterkte met je dochter, hoe rustiger ze zich kan houden, hoe sneller ze herstelt!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.