Puberteit Puberteit

Puberteit

Lees ook op
kaatje66

kaatje66

23-03-2012 om 12:05

Hoe laat thuis zijn?

Hoe laat moeten jullie puberdochters van 14 jaar thuis zijn van een feestje. Ze worden door ons opgehaald met de auto.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
jongens-moeder

jongens-moeder

23-03-2012 om 12:22

Verschilt

Hier een 14-jarige zoon. Heeft wel eens een verjaardags- of schoolfeest. Meestal duren die dan tot ongeveer middernacht. Daarna fietsen ze met een groepje weer naar huis. Ik vind dat 'samen naar huis fietsen' belangrijker dan het tijdstip. Ik zou niet willen dat hij om 23.30 alleen door de stad fietst, omdat de rest een half uur (of meer) langer mag blijven.

En hier

dochter van 14 wordt door de week om 23.00 uur opgehaald,in het weekend 24.00 uur.
ze mag nooit op de fiets op dat tijdstip.

oregano

oregano

23-03-2012 om 14:09

Ligt eraan,

Vorige week was hier een muziekfeest van 538 in het centrum, dan overleg ik met mijn dochter (net 15) hoe laat ze samen terugfietsen. Dus hoe laat de anderen thuis moeten zijn, dat zou dan om 23.00 uur zijn, het samen fietsen is voor mij belangrijker dan de tijd. Het is 10 min fietsen vd stad naar huis. Als ze met de auto opgehaald worden is het ook in overleg, bij schoolfeesten worden ze vaak met een groepje opgehaald rond 01.00 uur, maar dat is maar 2x per jaar ofzo. Het echte uitgaan zal hopelijk pas beginnen als ze 16 is. Door de week mag ze niet,te druk met voetbal en sportschool en huiswerk. Tenzij er een vriend/vriendin jarig is.
Groet oregano

Annet

Annet

23-03-2012 om 14:19

Zo laat als wij nog willen rijden

dus het hangt ook van ons programma af.
Voor dochter zelf vind ik alles tussen 23.00 en 01.00 uur wel goed, zolang er geen bijzonderheden zijn de volgende ochtend, proefwerkweek of i.d.
Tot nu toe gaat ze naar feestjes waar de jarige (of school) bepaalt hoe laat het feest is afgelopen.

kaatje66

kaatje66

23-03-2012 om 14:59

Bedankt

Bedankt voor de reacties. We hadden zelf 12 uur in ons hoofd maar dat vonden de dames te vroeg. Dus vandaar even mijn vraag.
Ze kunnen wel met iemand heen maar die blijft daar slapen en het is ergens achteraf. Dus geen weg waar je 2 meiden van 14 over laat fietsen.

Annet

Annet

23-03-2012 om 19:07

Je hebt groot gelijk

Wij laten zo laat onze dochter (14) ook niet fietsen, maakt niet uit met wie ze meefietst.
Buiten het dorp fietst ze sowieso niet in het donker, behalve in de winter als het om 17.00 uur al donker is.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.