evenzo
23-06-2011 om 10:58
Hoeveel geld wordt er gegeven op puberfuiven?
Op kinderfeestjes wordt hier altijd 5 euro gegeven. Onze zoon gaat na de zomervakantie naar het VO, zijn zakgeld gaat dan natuurlijk omhoog (wordt voor die tijd weer een jaartje ouder) maar nu wil ik weten wat er ongeveer besteed wordt door brugklassers op feestjes. Hij betaald namelijk altijd mee aan cadeautjes.

Fiorucci
23-06-2011 om 11:24
Ook zoiets
Ik merk hier dat de bedragen ook rond de vijf euro zijn,nu op het vo. Of mijn zoon neemt gewoon wat lekkers mee.

sus-anne
23-06-2011 om 13:20
Zak drop
hier ook 5 euro en bij geldgebrek( puber moet zelf voor cadeautjes zorgen van haar zakgeld) wordt er soms een zak drop gekocht of een megazak spekkies.

Maylise
23-06-2011 om 14:51
Verschilt
Het verschilt erg per vriendengroepje en ook hoe goed ze bevriend zijn met elkaar en hoeveel ze op dit moment te besteden hebben. Soms 5 euro maar ook wel eens 10 of 15 euro. Sommigen leggen het geld samen en kopen dan een groter cadeau.

MerelR
23-06-2011 om 17:14
Hier ook 5 euro.
Op de basisschool was het al vijf euro en dat is het op het voortgezet onderwijs nog steeds. Voor heel goede vrienden en vriendinnen wordt wel eens wat meer uitgegeven of zelf wat gemaakt zoals taarten, koekjes, sieraden of schilderijen.

jansje
24-06-2011 om 12:49
Hier ook
Op voortgezet geven ze hier 5 euro.
Vind ik ook meer dan voldoende

evenzo
25-06-2011 om 21:23
Bedankt voor de reacties
Blij te horen dat 5 euro heel normaal op het VO. Als ze echt heel veel fuiven hebben neig ik inderdaad ook meer naar een zak drop of zo, maar we zullen zien hoe het gaat lopen.

yvonne
26-06-2011 om 07:57
Snoepboeket
een wat originelere aankleding van de zak snoep: schep wat verschillende zachtere snoepjes. koop en pakje sate prikkers. alle snoepjes op een prikker prikken, bundelen als een leuk boeket. papier eromheen, klein kaartje eraan wat van die krulsliertem eraan. staat net even wat leuker als een zak met snoep.

Beau Ter Ham
28-06-2011 om 21:14
Benieuwd
dit weekend viert puber zijn verjaardag met 9 soortgenoten. Ik zal eens opletten wat ze geven.